wtorek, 29 listopada 2016

"Obudź w sobie wojownika" Konrad Gaca - recenzja książki.

Ostatnio w moje ręce trafiła książka w rodzaju takich po które szczerze nigdy nie sięgałam. postanowiłam jednak że tym razem spróbuje. Moja motywacja w ostatnim czasie jest dosyć chwiejna więc z książką tą wiązałam pewnego rodzaju nadzieje..


Kim w ogóle jest Pan Konrad?
To specjalista ds. leczenia otyłości i motywator, który na podstawie swoich doświadczeń życiowych i przeżyć swoich pacjentów opisał autorską metodę motywacji i osiągania sukcesów na każdym polu, a także stworzył autorską metodę odchudzania GACA SYSTEM, dzięki której zmienił życie tysięcy Polaków. Poza tą pozycją jest także autorem książek : "Moje odchudzanie", "Kuchnia Fit" i "Kuchnia Fit 2".


Jak już wspominałam na początku książki tego typu jakoś nigdy mnie do siebie nie przekonywały ponieważ zazwyczaj każda z nich powielała wcześniej utarte regułki.. książka ta natomiast jest pisana między innymi przez innych ludzi, którzy borykali się z wagą, zdrowiem i innymi problemami życiowymi o których opowiadają na stronach tej lektury i przez to opowieść ta staje się bardziej wiarygodna. Sam autor na początku opisuje swoją historię i pokazuje że jego życie nie zawsze było kolorowe i niejednokrotnie miał w życiu pod górkę, ale co najważniejsze odnalazł siły aby poradzić sobie z tymi przeciwnościami.
Co przykuło moją uwagę to napewno przepisy które zawsze inspirują mnie do kolejnych eksperymentów w kuchni. A kto jeszcze nie wie uwielbiam jeść i próbować nowych potraw :)


Pan Konrad skupia się w swojej książce na aspekcie psychicznym odchudzania co według mnie w całej tej wędrówce jest najważniejsze a nieraz ludzie o tym zapominają.
Pozycja ta to istny zastrzyk motywacji i siły. Konrad Gaca prowadzi nas do obudzenia w sobie wojownika przez wszystkie konieczne na tej drodze etapy.. nie zapomina o niczym.. to nie jest tak że musimy tylko zdrowo się odżywiać i uprawiać aktywność fizyczną.. Pan Konrad pokazuje że są jeszcze inne bardzo ważne aspekty jak poczucie własnej wartości ,relacje z innymi ludźmi, ograniczanie i umiejętność panowania nas stresem, eliminacja nałogów czy po prostu najzwyklejsze ale pewnie dla wielu z nas najtrudniejsze POZYTYWNE MYŚLENIE :)
Cała książka to przewodnik krok po kroku jak zacząć lubić siebie i po prostu czuć się codziennie szczęśliwym człowiekiem :)


"Obudź w sobie wojownika" posiada na końcu kod który po zeskanowaniu telefonem przenosi nas na stronę internetową gdzie znajdziemy tematy o zdrowym odżywianiu, motywacji, aktywności fizycznej i zdrowym życiu :)


Polecam tą pozycję wszystkim tym którzy potrzebują porządnego kopa do działania. A ja już dziś wiem że chętnie sięgnęłabym po pozycje kulinarne Pana Gacy :)

Pozdrawiam Was gorąco :)

10 komentarzy:

  1. Leży na stoliku i czeka na przeczytanie :P Może w święta będzie czas..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej książce, ale widzę, że jest takim połączeniem poradnika z książką kucharską. I to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej książce i nawet coś tam poczytałam na jej temat, z chęcia zapoznam się ze szczegółami

    OdpowiedzUsuń
  4. a no właśnie... a u mnie pozytywnego myślenia brak kompletnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa pozycja... Gdzie mogę ja kupić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie warta uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama, podobnie jak Ty, nigdy nie sięgałam po takie książki, ale może to znak, żeby zacząć? Ze zdjątek widać, że raczej warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja też tak uważam :)

      Usuń
  8. zaciekawiła mnie ta książka, musze ją koniecznie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń