niedziela, 4 października 2015

Poznajcie mnie.. czyli Liebster Blog Award :)

Co jak co ale podobają mi się takie akcje jak ta.. nie tylko można odkryć nowe blogi ale także poznać lepiej ich autorów.. Po raz kolejny zostałam nominowana do tej zabawy więc będziecie mieć okazję poczytać znów co nie co o mnie :) Tym razem odpowiem na pytania od Kingi z bloga Kinga Emigrantka która podobnie jak ja wyjechała z naszego rodzimego kraju i mieszka na stałe w Niemczech.
Zasady są proste.. nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania "za dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozprzestrzeniania. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która cię nominowała i następnie nominować kolejne 11 osób ( należy je poinformować) które odpowiadają na pytania zadane przez ciebie.. swoją drogą również 11 pytań :) Nie wolno nominować bloga który Cię nominował.
A więc zasady jasne więc biorę się za odpowiedzi :)


1. Co skłoniło Cię do założenia i prowadzenia bloga, czy zastanawiałaś się kiedyś aby porzucić to zajęcie?

Zakładając bloga chciałam podzielić się z innymi przede wszystkim sposobami na zmianę nawyków na zdrowsze.. oraz podzielenie się pomysłami na zdrowsze zamienniki przeróżnych dań.. z czasem lekko ewoluowałam i chciałam podzielić się większą cząstką siebie.. swoimi przemyśleniami.. chciałam aby było to takie moje miejsce.. Czy zastanawiałam się aby to skończyć? Tak.. zdarzyło się to parę razy ale jak na razie trwam w tym co robię bo wiem że jest kilka osób które lubią zaglądać na tą stronę więc robię to właśnie dla tej garstki :)

2. Góry czy morze? Gdzie najchętniej spędzasz wakacje?

Zdecydowanie góry. Choć nie jestem jakimś obieżyświatem i nie byłam w wielu miejscach to kocham nasze polskie góry i Zakopane :)

3. Romantyczna kolaja w restauracji, czy wspólne gotowanie z partnerem? Co preferujesz i dlaczego?

Hmmm.. mój partner raczej należy do osób które wolą jeść gotowe niż przygotowywać :) Ale myślę że ja również wybrałabym romantyczną kolację w ulubionej restauracji kiedy nie muszę przejmować się stertą brudnych naczyń i mam więcej czasu dla ukochanego :)

4. Jesteś rannym ptaszkiem czy wolisz długo spać?

Zdecydowanie to pierwsze. Wstaję rano i nawet gdy mam wakacje nie potrafię długo spać.. czasami po prostu szkoda marnować dnia.. ale oczywiście jestem tylko człowiekiem i zdarzają się dni kiedy po prostu zdarzy mi się zaspać :)

5. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia codziennego i co wzięłabyś ze sobą na bezludną wyspę? (max 3 rzeczy, nie osoby)

Życia codziennego nie wyobrażam sobie przede wszystkim bez osób mi bliskich, jeśli natomiast chodzi o rzeczy materialne to książki które stymulują moją wyobraźnię i kawa która towarzyszy mi na co dzień :) A co zabrałabym na wyspę? Trudne pytanie.. skoro nie mogą to być osoby.. to myślę ze gruby zeszyt i coś do pisania by mi wystarczyło.. zawsze chciałam napisać książkę więc kiedy jak nie na bezludnej wyspie miałabym na to mnóstwo czasu?

6.  Jak radzisz sobie z niepowodzeniami i porażkami? Masz swój własny sposób na radzenie sobie z nimi?

Problem w tym że nie zawsze sobie radzę i bardzo często rozpamiętuję daną sytuację co w jakimś stopniu powoduje że chodzę cały czas zła.. staram się aby takich sytuacji było jak najmniej.. w jaki sposób? Odłączam się, idę na samotny spacer, próbuje przekalkulować sytuację na chłodno kilka razy.. jest ciężko nie będę udawać że nie.. w końcu jestem tylko człowiekiem.. plus porażek jest taki że za każdym razem staram się wyciągnąć z tego jakąś lekcje co sprawia że potem wiem jak ich uniknąć :)

7. Gdybyś mogła zostać bohaterem książkowym, którego byś wybrała i dlaczego?

Dużo czytam.. ale serio pierwsze co mi przyszło do głowy to Harry Potter :) fakt miał ciężkie życie ale za to jakie ciekawe i w sumie wszystko skończyło się dobrze :) No bo czy nie byłoby fajnie polatać na miotle? :)

8. Jak najchętniej odpoczywasz?

Nic nie robiąc :) Lub czytając :) Czasami lubię odpoczywać aktywnie i wtedy na przykład szaleje w kuchni :)

9. Jakimi trzema cechami opisałabyś swój charakter?

Ciężko samemu siebie opisać.. na pewno jestem szczera.. i komunikatywna :) ale niestety lekkomyślna..

10. Lubisz wspominać i oglądać się za siebie, czy raczej patrzysz do przodu i nie rozczulasz się nad tym co było i minęło?

Czasami lubię sięgnąć pamięcią do tych dobrych zdarzeń z przeszłości.. ale tak jak pisałam w punkcie 6 nad tymi złymi muszę trochę pomyśleć i dopiero wtedy ruszyć dalej..

11. Gdyby dobra czarodziejka mogła spełnić jedno Twoje życzenie czego byś sobie zażyczyła?

Aby moja rodzina i bliscy zawsze byli zdrowi i trzymali się razem :)


A teraz pora na pytania ode mnie :
1. Czy dla Ciebie jest równowaga w życiu?
2. Czy myślałaś kiedyś o tym aby wyemigrować z naszego kraju? Jeśli tak to dokąd i dlaczego akurat tam?
3. Ulubione danie ( słone/słodkie/ niekoniecznie fit)?
4. Dom to dla mnie..?
5. Co według Ciebie jest najważniejsze w życiu?
6. Bez czego nie wychodzisz z domu?
7. Wygrywasz niewyobrażalnie dużą kwotę w Lotto.. co będzie pierwszą rzeczą którą zrobisz lub kupisz?
8. Jakim zwierzęciem chciałabyś być?
9. Ulubione powiedzonko?
10. Co najbardziej denerwuje Cię w ludziach?
11. Najszczęśliwszy moment w życiu?

Do zabawy nominuję:

13 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację i wyzwanie przyjęte! :)
    p.s. też bym mogła być Harrym <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty... Zawsze można nauczyć się czegoś nowego o kimś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jestes nominowana, gdzie twoje odpowiedzi??? :)

      Usuń
    2. Jak znajdę chwilkę czasu to odpowiem :)

      Usuń
  3. Super pytania ;) Spisze je sobie na kartke i dam sobie tydzień zeby fajnie odpowiedzieć tak jak Ty odpowiedziałaś na swoje ;) Dziękuje za pamięci i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ze wzielas udzial w zabawie :) Tez chcialbym byc Harrym Potterem, ewentualnie Hermina :) Fajnie odpowiedzialas na pytania !

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ta zabawe i dziekujemy za nominacje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam jakieś problemy techniczne i nie wiem, czy nie dubluję tego komentarza - jeśli tak to usuń go proszę :)

    Ja Ciebie też nominowałam, ale zapomniałam poinformować :( moje pytania są tutaj:
    http://lifemanagerka.pl/2015/09/przeglad-tygodnia-309-lba/
    A to moje odpowiedzi na Twoje pytania :)
    1. Czy dla Ciebie jest równowaga w życiu?
    Równowaga to dla mnie jeden z fundamentów szczęśliwego życia. Szukam jej na wszystkich płaszczyznach życia i póki co wychodzi mi to świetnie. Mam tu na myśli przede wszystkim work-life balance, ale nie tylko... Aktywność fizyczna musi być równoważona odrobiną lenistwa, zdrowe odżywianie jakimiś mniej zdrowymi przyjemnościami itd.
    2. Czy myślałaś kiedyś o tym aby wyemigrować z naszego kraju? Jeśli tak to dokąd i dlaczego akurat tam?
    Nie, bardzo lubię Polskę. Gdybym jednak musiała to wybrałabym Hiszpanię - ze względu na klimat i język.
    3. Ulubione danie ( słone/słodkie/ niekoniecznie fit)?
    Lubię bardzo wiele potraw, nie jestem w stanie wybrać nawet kilku.
    4. Dom to dla mnie..?
    ...najważniejsze miejsce na świecie. Ale to bardzo ważne aby ktoś w nim na mnie czekał.
    5. Co według Ciebie jest najważniejsze w życiu?
    Zdrowie.
    6. Bez czego nie wychodzisz z domu?
    Bez ubrania ;). A tak serio - nie ma takiej rzeczy bo zdarza mi się wychodzić nawet bez kluczy czy bez telefonu.
    7. Wygrywasz niewyobrażalnie dużą kwotę w Lotto.. co będzie pierwszą rzeczą którą zrobisz lub kupisz?
    Kupiłabym dom za miastem. A może najpierw zabrałabym najbliższych na wypasione wakacje? Trudny wybór :).
    8. Jakim zwierzęciem chciałabyś być?
    Czasami zazdroszczę mojemu psu, więc jeśli miałabym być zwierzęciem to najchętniej jakimś psem, który trafił na wyjątkowo kochających i oczywiście rozpieszczających ludzi.
    9. Ulubione powiedzonko?
    Może nie ulubione, ale zdecydowanie nadużywane to "masakra" ;)
    10. Co najbardziej denerwuje Cię w ludziach?
    Brak empatii i zrozumienia dla tego, że wszyscy jesteśmy różni i mamy prawo tacy być.
    11. Najszczęśliwszy moment w życiu?
    Pewnie było ich sporo, ostatni jaki pamiętam to zdjęcie aparatu ortodontycznego. Do głowy przychodzi mi też zdany egzamin na prawko, bo było to dla mnie strasznie stresujące wydarzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za odpowiedzi 😊 uwielbiam do Ciebie zaglądać jesteś właśnie osoba która z równowaga w życiu nie ma problemu i warto brać z Ciebie przykład ☺ a na twoje pytania z chęcią odpowiem 😊

      Usuń
  7. Trudne pytania! Ale może jakoś podołam ;) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej odpowiedziałam zapraszam: http://szpinakowefit.blogspot.com/2015/10/sto-pytan-do-nie-serio-zartuje-z-tymi.html i jeszcze raz dziękuję za nominacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny wpis ale kurczę muszę Ci to napisać źle się czyta pytania przez to tło - przynajmniej mnie która ma i tak słaby wzrok :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za nominację. :) Odpowiedziałam już!
    http://keepdestination.blogspot.com/2015/10/potrojny-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń