niedziela, 30 sierpnia 2015

Pierwsze urodziny bloga :) + KONKURS!!!!

Nigdy nie pomyślałabym że będę kiedykolwiek pisać w sieci.. a jednak.. mało tego nie spodziewałam się że ktoś będzie chciał do mnie zaglądać i czytać moje wywody niekiedy przydługie :) Ale udało się i dzisiaj mój blog obchodzi swoje PIERWSZE URODZINY..dopiero zaczynam raczkować w blogosferze ale mam nadzieję że z roku na rok będzie tylko lepiej.. że mój blog ewoluuje jeszcze bardziej.. i że nadal będziecie chcieli mnie odwiedzać..
Zawsze marzyłam o tym aby napisać książkę.. lubiłam pisać.. przedmioty humanistyczne były mi o wiele bliższe niż nauki ścisłe.. Bodźcem do założenia tej strony była moja przygoda ze sportem dzięki której udało mi się stracić wagę.. ale to dzięki blogowi zyskałam dużo więcej.. pewność siebie i otwartość.. rozwijam w sobie pasję do gotowania.. pokochałam fotografię.. Po drodze jak wiecie zatraciłam się kilka razy w byciu FIT ale dzięki blogowi i szczerym słowom pisanym do was, waszym komentarzom, prywatnym wiadomościom ze słowami pełnymi otuchy zawsze wychodziłam na prostą i w końcu osiągnęłam tak często przeze mnie wspominany balans i równowagę :)
To wy moi czytelnicy tworzycie także tą stronę i dlatego przygotowałam dla Was konkurs w którym można zgarnąć całkiem niezłą nagrodę :) Ale o tym zaraz najpierw jak przystało na blogerkę przedstawię Wam troszkę cyferek :)


Najczęściej czytanym postem był ten z moim przykładowym jadłospisem :) i innymi zdrowymi przepisami co motywuje mnie jeszcze bardziej i na pewno postaram się wrzucać dalej pomysły na ciekawe i pyszne dania :)

Udało mi się nawiązać współpracę z kilkoma ciekawymi firmami jak np. ZmianyZmiany, Primavika czy My Protein ale także stronami internetowymi i osobami :)

Z racji że są to urodziny chciałabym sobie czegoś życzyć :) więcej postów to przede wszystkim i regularność w ich publikowaniu :) bo z tym w ostatnim roku różnie bywało :) chciałabym poruszać nie tylko tematy związane ze sportem i zdrowym trybem życia.. ostatnio zaczęłam pisać o życiu w Norwegii i mam nadzieję że takie wpisy przypadły Wam do gustu :) Fajnie gdyby udało mi się powrócić do mixów zdjęciowych które ostatnio zdecydowanie zaniedbałam..

Przez ostatni rok różnie bywało.. kilka razy myślałam o zawieszeniu bloga bo wydawało mi się że takich osób jak ja jest tysiące.. każdy chce się podzielić w naszych czasach czymś w sieci.. bałam się że nie dam rady się wybić w tłumie setek innych blogów ale dzięki Wam wiem że jest tam ktoś po drugiej stronie kogo interesuje to co piszę dlatego z tego powodu mam dla Was KONKURS!!!!!!!!!!!!!!!... Gorąco zachęcam do wzięcia w nim udziału ponieważ nagroda jest kusząca. Konkurs jest prostu ale będzie trzeba wykazać się odrobiną wyobraźni.. każdy może go zinterpretować na własny sposób :)


ZASADY KONKURSU:

  • Za pomocą zdjęcia pokaż czym dla ciebie jest równowaga w życiu? Jak ona się objawia u Ciebie? Pod zdjęciem możesz zamieścić krótki opis.
  • Konkurs rozpoczyna się od 30 sierpnia od godziny 12:00 i potrwa do 1 października. 
  • Zdjęcia można wysyłać na adres e-mail addusia89@interia.eu lub jeśli wolicie możecie oznaczyć mnie na Instagramie #fitnessadakonkurs
  • Do wygrania jest paczka ze zdrową żywnością skomponowana całkowicie przeze mnie, z wybranymi przeze mnie produktami ( łączny koszt produktów to 100 zł) 
Jeszcze raz gorąco zachęcam Was do wzięcia udziału i po stokroć dziękuję Wam za pierwsze urodziny.. za wszystkie komentarze, wiadomości i słowa wsparcia :) Ogromne buziaki dla Was :)

8 komentarzy:

  1. Dopiero rok?! Mam wrażenie, że czytam Cię dłużej :)
    Dobrze, że nie przestałaś pisać, w chwilach zwątpienia pomagało mi, że potrafiłaś napisać o tej presji publicznie.
    Pozdrawiam i życzę kolejnego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko zleciało jednak jak widzę nei poddajesz się i prawidlowo bo to co piszesz jest świetne! Może nie zawsze mam okazje komentować jednak wielokrotnie czytam incognito :P Wytrwałości! :)

    Zapraszam do siebie na nowy post: ( mały spoiler)
    Szukasz aplikacji która pomoże ci schudnąć? Mam coś specjalnie dla ciebie! FatSecret to właśni to czego szukasz :) http://befitandsexystudentlife.blogspot.com/2015/08/fatsecret-mobilny-dziennik-aktywnosci.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Bardzo przyjemny blog, będę wpadać. Mam bloga o podobnej tematyce i zapraszam -> http://taketodayfortomorrow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje! W sumie założyłam swojego bloga w zeszłym roku i mam wrażenie, że czytam Cię od początku :) Dalszych sukcesów życzę! Motywacji i cierpliwości w pisaniu :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromne gratulacje Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń