piątek, 7 sierpnia 2015

Odjechane batony od Zmiany Zmiany :) opis i opnia :)

Kto z nas nie lubi słodyczy? Ręka do góry :) Ja super fanką kupnych batonów, ciastek, cukierków i całej cukrowej reszty nie jestem,, zresztą wiecie :) lubię do swojego menu wprowadzać zdrowe zamienniki słodkości :) Dodatkowo jeśli są w 100% naturalne to czego chcieć więcej? Tym razem dzięki współpracy z firmą Zmiany Zmiany miałam okazje spróbować ich produktów. Ze zniecierpliwieniem czekałam na paczkę ponieważ nasłuchałam się dużo dobrego o nich :) Czy słusznie?  Czy nasza polska, rodzima marka daje radę na tle innych zagranicznych firm, które produkują podobne słodycze? Myślę że jak najbardziej.
Aloha, Lewy Sierpowy, Kosmos i Petarda podbiły moje podniebienie i śmiem nawet twierdzić że są lepsze niż batony firmy Roo'Bar o których również kiedyś pisałam. Chciałam się z Wami podzielić moją szczerą opinią uwzględniając nawet małe minusy, które choć bardzo małe są :) Ale po kolei :)

1. Aloha - Baton lepszy niż bilet na Hawaje :)

  • Skład : daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, płatki kokosowe, nierafinowany olej kokosowy. 
  • Wartość odżywcza w 100 g produktu : 414,5 kcal, białko  8,7 g ; tłuszcze - 23,3 g; węglowodany - 52,2 g
  • Cena od 7-8 zł za 69 g
  • Opinia: Po tym batonie spodziewałam się najwięcej ponieważ uwielbiam kokosowy smak i miałam nadzieję że będzie bardzo mocno wyczuwalny. Niestety według mnie smak kokosa jest słabszy niż zakładałam. Nie zmienia to jednak faktu że był bardzo dobry. Dodatkowym jego plusem według mnie jest to że zawiera nierafinowany olej kokosowy który jest zdrowy :)
  • Ogólna ocena 5/6



2. Lewy sierpowy - Naturalna Dawka Mocy 

  • Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, jagody goji
  • Wartość odżywcza w 100 g : 365,2 kcal; białko - 8,6 g; tłuszcze - 14,4 g; węglowodany 58,4 g
  • Cena od 7-8 zł za 69 g
  • Opinia: Myślałam że jagód Goji będzie tyle co kot napłakał jednak miło się zdziwiłam. Baton miał ich sporo. Lekko kwaskowate owoce, słodkie figi i daktyle, chrupiące orzechy.. Bajka :) 
  • Ogólna ocena 5/6


3. Kosmos - Kosmiczny smak
  • Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, kakao
  • Wartość energetyczna w 100 g: 381,2 kcal, białko - 8,6 g; tłuszcze - 15,9 g; węglowodany - 56,5 g
  • Cena od 7-8 zł za 69 g
  • Opinia: Według mnie ten baton to naprawdę kosmos :) najlepszy ze wszystkich.. niby nic ale kakao dodane do niego jest idealnie wyważone w smaku :) Jak dla mnie numer 1 :) I pomimo ceny kupiłabym go ponownie :) 
  • Ogólna ocena 6/6



4. Petarda - Baton sportowy NOWOŚĆ
  • Skład : daktyle, pestki dyni, morwa, maliny, orzechy nerkowca, orzechy brazylijskie, nasiona chia, spirulina
  • Wartość energetyczna w 100 g : 390 kcal; białko - 10,85 g; tłuszcze - 11,9 g; węglowodany - 65,6 g
  • Cena: powyżej 8 zł za 69 g
  • Opinia: Nowość i pierwszy z serii batonów sportowych, które doładują nas przed ciężkim treningiem. Napakowany wieloma zdrowymi rzeczami.. ale.. o ile kwaskowe maliny są okey o tyle smak spiruliny nie każdemu może spasować w tym batonie. Pomimo wielu składników smak jest ciężki do sprecyzowania i nie ma jednej przewodniej nutki co nie zmienia faktu że baton jest dobry a przede wszystkim zdrowy.
  • Ogólna ocena : 4/6


Ogólnie jeśli chodzi o wszystkie batony razem wzięte naprawdę spisują się na medal. Są naprawdę bogato napakowane zdrowymi orzechami i innymi dodatkami. Mają idealną jak dla mnie konsystencję i kształt. Szata graficzna opakowań świetnie współgra według mnie z założeniami ekipy Zmiany Zmiany. To że są w 100 % naturalne gwarantuje nam krótki termin do spożycia co oznacza że nie zawierają żadnych konserwantów. Jeśli chodzi o cenę to nie jest niska ale w porównaniu z innymi firmami nie jest źle :) Nadają się dla wegan i w diecie bezglutenowej :)
Myślę że gdy tylko będę mieć okazję kupię sobie kilka.. naście???? sztuk i schowam aby w chwilach słabości mieć pod ręką taki zdrowy zamiennik kupnych słodyczy :)

6 komentarzy:

  1. Tez od czasu do czasu po czy przed trnkngiem lubie sie doładować :) Wyglądają bardzo fajnie, musze koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakby miały więcej białka, to bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleś smaka narobiła ! Aż mi ślinka cieknie, a tu pora do łóżka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne składy mają! Chętnie bym sama spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej zaciekawily mnie ich nazwy ;) ale tak jak Natalia sadze ze troche wiecej bialka by sie przydalo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaram się kosmosem, uwielbiam słodycze i batony ;0

    OdpowiedzUsuń