poniedziałek, 4 maja 2015

Ulubieńcy KWIETNIA :)

Miesiąc za miesiącem mija strasznie szybko.. czy się cieszyć sama nie wiem.. jednak plus tego jest taki że coraz bliżej do lata i wyczekiwanych wakacji czytaj urlopu :)
Powiem Wam że coś w tym jednak jest jak się mówi że do 18-stki czas się ciągnie ale za to po leci jak z bicza strzelił.. potwierdzam :)
No ale nie o czasie chciałam pisać tylko jak to bywa na koniec miesiąca podzielić się z Wami moimi ulubieńcami :) Zanim zacznę tworzyć zbyt przydługi wstęp przejdę lepiej do rzeczy :)

ULUBIONA (NOWA) AKTYWNOŚĆ
Tym razem będę bardziej oryginalna i nie napiszę o treningu siłowym czy programach Ewy Chodakowskiej :) przecież aktywność to nie tylko to :) mój mąż wielki zapaleniec koszykówki wyciągnął mnie pewnego dnia aby po prostu porzucać w kosza i spodobało mi się to bardzo :) piłka zakupiona, można rozgrywać meczyki :) co prawda jak narazie do Jordana mi daleko ale i tak jest super :) można spędzić czas z drugą połówką i nie trzeba wylewać hektolitrów potu na siłowni :)


ULUBIONA POTRAWA
To niezmiennie owsianka :) według  mnie najlepszy posiłek w ciągu dnia :) moja ulubiona to z jabłkiem lub bananem z masłem orzechowym, gorzką czekoladą i dżemem :)





ULUBIONA PRZEKĄSKA 
Kiedyś unikałam wafli ryżowych bo wszędzie trąbiono że to zło wcielone :) ale co mi tam uwielbiam i zajadam codziennie nawet w tej chwili pisząc tego posta :) najlepiej smakują z serkiem wiejskim, masłem orzechowym i ulubionym najlepiej lekko kwaskowym dżemem :)



ULUBIONY PRZYRZĄD KUCHENNY 
Najlepiej wydane pieniądze w tym miesiącu :) było warto :) świeżo wyciskane soczki to jest to :) kupne niech się schowają :)



ULUBIONY PRODUKT SPOŻYWCZY
W tym miesiącu w końcu kupiłam suchą ciecierzycę i pobawiłam się nią w kuchni. Zdecydowanie zasługuje na wyróżnienie. Ma świetny lekko orzechowy posmak jak dla mnie i nadaje się nie tylko do obiadu na słono ale także w deserach :) przykład tort urodzinowy dla męża :) ponadto znów zakupiłam mąkę kokosową z której można wyczarować ciekawe kolacje, ciasta, desery czy omlety :) no i ten smak:) pychotka :)



ULUBIONY NAPÓJ
A nie kawa :P świeżo wyciskane soki to jest to :) najlepszy to marchwiowo-jabłkowy :)


ULUBIONY FILM
Angelina Jolie za kamerą i rewelacyjny film o  niezłomnym Amerykaninie. Film oparty na faktach który gorąco polecam. "Unbroken"..polski tytuł "Niezłomny"


A co ciekawego u Was w kwietniu ? :)

13 komentarzy:

  1. Ubóstwiam owsiankę z masłem orzechowym <3 i żałuję, że nie zrobiłam większych zapasów masła w czasie tygodnia amerykańskiego ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat koszykówki nienawidzę, bo kiedy 1 raz zagrałam to wybiłam sobie palca hahhaa :D film do obejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sokowirówka to mistrzostwo!!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w kwietniu pierwsza aktywność fizyczna po kilku miesiącach! ;) Co prawda szaleć jeszcze nie mogę, ale powolutku, powolutku powracam do formy. Zazdroszczę soków i podobnie - uwielbiam owsianki :) U mnie zazwyczaj ze sporą ilościa owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, subskrybujesz mojego bloga, wiec moze wezmiesz udzial w moim konkursie? Na moim blogu rozpoczal sie konkurs, w ktorym do wygrania jest najnowsza ksiazka Ewy Chodakowskiej, zapraszam serdecznie do udzialu. http://kingaemigrantka.blogspot.de/2015/05/konkurs-do-wygrania-uniwersalny-trening.html
    P.S. mam prawie taka sama sokowirkowke i jestem z niej mega zadowolona, mycie jest bardzo proste i szybkie

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianka najlepsza :) a co do ciecierzycy, to zgadzam się, jest pyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisuje się z przed mówczynia. Owsianka zawsze na plus;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, owsianka i ciecierzyca <3 uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taką samą sokowirówkę i jest rewelacyjna :). Uwielbiam świeżo wyciskane soki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te wszystkie dania wyglądają wybornie :)!
    PS: ja też uwielbiam grać w kosza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi ślinka cieknie jak patrzę na te wszystkie pyszności u Ciebie.. :P
    Mój miesiąc opisałam w poście u siebie :)
    Widzę, że mamy to same zboczenie co do świeżych soków - ja również uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń