sobota, 9 maja 2015

MY PROTEIN :) recenzja produktów i moje opinie :)

Ostatnio udało mi się nawiązać współpracę ze sklepem My Protein i miałam przyjemność przetestować ich odżywki a także masło orzechowe którego zostałam wielką fanką od razu po otwarciu opakowania. Ale od początku.
My Protein działa na rynku od 10 lat. Aż dziw że wcześniej się na nich nie natknęłam. Oferują bardzo szeroki asortyment odżywek sportowych. Ponad 350 produktów, gwarantuje że każdy znajdzie coś dla siebie :) Wszystkie produkty są poddawane dokładnym testom które odpowiadają najlepszym standardom europejskim.
Dużo słyszałam o ich produktach, że mają świetny skład, smak i można dostać również odżywki słodzone stewią. Po przetestowaniu jednej z nich śmiało mogę stwierdzić że są to jedne z najlepszych odżywek jakie do tej pory miałam okazje próbować. I już z niecierpliwością czekam na kolejne zamówienie tym razem w większej ilości. Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć że na pewno zostanę stałym klientem :)

Co testowałam?
Wybrałam ich najpopularniejsze białko a mianowicie koncentrat białka serwatki (IMPACT WHEY PROTEIN) o smaku który podbił serce moje i męża :) Cookies & Cream smakuje bosko. Jest wytwarzane z najwyższej jakości koncentratu białka serwatkowego. Ma bardzo wysoką zawartość białka 82 % a niską tłuszczu i laktozy. Jest bogata w wapń i zawiera jedną z najwyższych zawartości aminokwasów.
Dla mnie ogromną zaletą jest to że jest słodzona sukralozą a nie aspartamem jak to na ogół bywa. Zdaje sobie sprawę że sukraloza to również sztuczny słodzik ale nie tak groźny. Dodatkowo mamy do wyboru odżywkę słodzoną stewią jeśli ktoś woli naturalne substancje słodzące.
Jeśli chodzi o smak to powtórzę raz jeszcze NAJLEPSZE kompozycje smakowe jakie do tej pory próbowałam. Nazwa zdecydowanie jest adekwatna do smaku. Rozpuszczalność jest również rewelacyjna i powstała w wyniku mieszania piana znika w mgnieniu oka.
Jak wiecie uwielbiam pieczone owsianki, omlety i różne cudeńka.. świetnie nadaje się do wypieków i nie zmienia smaku jak to mi się zdarzało z innymi produktami. Uważam że cena jest w sam raz za tak dobry produkt. Mamy możliwość wyboru wagi.. najmniejsza paczka to 1kg, następnie jest 2,5 i 5.
Do każdego opakowania mamy dołączoną miarkę co jest bardzo pomocne.
Tabelka wartości odżywczych i skład są bardzo dobre. Poniżej na zdjęciu możecie zauważyć że zawiera również mało węglowodanów.
Co bardzo mi się podoba to szata graficzna opakowań.. wiem wiem.. niby takie nic ale kolorystyka wpadła mi zdecydowanie w oko. Opakowanie posiada bardzo poręczne zamykanie.





Drugim produktem było moje ogromne uzależnienie czyli masło orzechowe. Do wyboru mamy łagodne lub kruche. Tym razem postawiłam na gładkie bez kawałków orzechów. 1 kg szczęścia tylko dla mnie. Smak, konsystencja są po prostu idealne i już czekam na kolejne dwa opakowania.
Masło orzechowe My Protein jest w 100 % naturalne bez żadnych dodatków. Użyte w nich orzechy są prażone w skorupkach i mielone dzięki czemu uzyskiwana jest idealna konsystencja. Dodatkowo ma również wysoką naturalną zwartość białka.
Wierzcie mi.. raz kupicie.. przepadniecie. Cena jak za tak duże opakowanie jest w sam raz i warto na nie wydać każde pieniądze. Niestety w moim przypadku jest jeden minus.. zbyt szybko znika :) ale cóż w końcu masłocholiczka ze mnie :)




Cóż mogę więcej powiedzieć?
Napewno to że jestem bardzo zadowolona i cieszę się że odkryłam w końcu ich stronkę. Wysyłka do Polski jest szybka (około 2-3 dni) Jak będzie z wysyłką do Norwegii zobaczymy :) ale jestem dobrej myśli.
Jedyne co może być problemem dla niektórych to płatność w EURO ale myślę że i do tego można się przyzwyczaić. Płatności dokonujemy kartą. A jeśli interesuje nas ile wyniosą nas w złotówkach zakupy wystarczy przeliczyć sobie w pierwszym lepszym przeliczniku walut :) Prościzna.
Plusem jest również to że przesyłka jest śledzona i możemy sobie sprawdzić gdzie aktualnie się znajduje :)
Zdecydowanie mogę polecić sklep My Protein tym wszystkim którzy szukają dobrej jakości, smaku i ceny oferowanych produktów.
A może któreś z Was już korzystało z ich sklepu i ma swój ulubiony smak? Piszcie jeśli tak może następnym razem i ja spróbuje :)

12 komentarzy:

  1. Też ostatnio korzystałam z produktów myprotein. Zamówiłam masło migdałowe crunchy (znika w tempie ekspresowym, to pewnie te nocne żarte trolle) oraz izolat o smaku straciatella, który ma piękny zapach i drobinki czekolady. Oba produkty 10/10.

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie chce sprobować ich produktow w koncu bo tak sie zbieram od sluzszego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te smaki kuszą jak nie wiem co :D
    ja używam z Olimp'u 100% natural i boje się próbować innych, te słodziki mnie jakoś tak odstraszają ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. To masło śni mi się po nocach :P a odżywek mam zamiar spróbować, muszę w końcu ruszyć tyłek na zakupy ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. http://sklep.kfd.pl/kfd-100-whey-protein-concentrate-bialko-wpc-p-2451.html, posiadam a raczej mój parter :P smak creme brule, ananasowy, mleczno-karmelowy oraz bananowo-truskawkowy - nawet smakowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podają na opakowaniu zawartość białka 82%. Są badania, że jest tego 20% mniej.
    http://forum-sportowe.pl/topic/379-myprotein-opinie-o-białkach-tej-firmy/
    Jaka jest prawdziwa zawartość i skład tego się chyba niedowiemy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam zapoznać się z izolatami białkowymi. Są znacznie lepsze od koncentratów i zawierają więcej białka

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam ozyweczki super dobra cena a z kodem : MATEUSZ-RGH 25 % rabatu na wszystko przy zakupie min. 150 zl

    OdpowiedzUsuń
  9. Macie racje , że izolaty mają znacznie więcej białka, tylko patrząc ,że są 2x droższe to strasznie ta większa ilośc białka sie zaciera. Co do komentarza dotyczacego przeprowadzonego badania, owszem było tylko to badanie było sponsorowane. Instetut nie liczacy się na świecie, z żadnymi papierami, po opłaceniu przez konkurencje wykazuje strasznie zaniżony skład białka ;) Nawet jakby było tak faktycznie dosypie łyczeczke więcej a cena i tak powala konkurencje na kolana w dalszym ciągu.

    i ja wrzuce swój kod ;) jak wyżej Ty 25% ja tez zyskuje ;)
    KOD: ANDRZEJ-R4V

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do wyższości Izolatu nad koncentratem nie mamy co się kłócić ,to nie zaprzeczalny fakt, tylko... Jeśli za coś płacimy 2 razy więcej a dostajemy 20% więcej ,to chyba już nie koniecznie tak opłacalny interes.
    Tak samo jak komentarz powyżej dotycząc zaniżonego składu o 20% może i tak, jednak cena dalej o kilka krotnie niższ od konkurencji sprawia ,że produkt nadal jest atrakcyjny.
    Co do badania można jeszcze dopowiedzieć,że został przeprowadzony w "instytucie" bez akredytacji, jak i był sponsorowany przez konkurencyjną firmę.
    To tak jakby ktoś z Was produkował meble, a ja na zlecenie Waszego konkurenta przeprowadził badanie ,że skład drewna ma wiele do życzenia ;)

    i ja dorzuce swój kod na 25% rabatu dla Ciebie, w razie czego oboje korzystamy , także bardzo bym prosił ;)
    Kod: ANDRZEJ-R4V

    nie wiem czemu ,ale nie pojawił sie komentarz jeśli sie zdubluje prosze o usunięcie jednego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  11. HEJ !!!
    Bardzo polecam to białko!
    My dziewczyny powinnyśmy trzymać się razem!
    Zatem uzyjcie przy rejestracji mojego kodu ANNA-R7ZI

    GIRL POWER! :)

    OdpowiedzUsuń