niedziela, 29 marca 2015

Słów kilka na temat moich obecnych odżywek białkowych z KFD :)

Jedni je uwielbiają inni nienawidzą lub po prostu nie uznają.. zdania na ich temat są różne podobnie jak fitness kontra trening siłowy.. zawsze tak będzie, każdy ma swoje zdanie i wybiera to co jest dla niego najlepsze lub ułatwia mu życie :) I tak jest też w moim przypadku. Więc dlaczego korzystam z odżywek? Jak sama nazwa wskazuje ze względu na białko. Fakt nie dostarczam go już w kolosalnych ilościach jak to robiłam wcześniej ponieważ już tego próbowałam i wiem jak się wtedy czułam.. staram się aby znajdowało się w mojej diecie ale w takich ilościach za które podziękują mi moje nerki :) i może mięśnie :) kto wie :) Dla mnie jest to fajny, szybki i wygodny sposób aby uzupełnić jego ilość w naszym menu ale nie mogę również nie wspomnieć czym tak naprawdę mnie urzekły.. mianowicie SMAK :) przyznaję się bez bicia że jest to dla mnie równie ważne.

Obecnie używam odżywek zakupionych podczas pobytu w Polsce. Po wielu opiniach zdecydowałam się na odżywki ze sklepu KFD i w ogóle nie żałuję  i jeśli tylko będę mieć jeszcze taką możliwość to zdecydowanie ponownie zrobię u nich zakupy. Normalnie korzystam z odżywek kupionych tutaj w Norwegii które mają bardzo podobny skład właśnie do tych z KFD z tą jedną różnicą że są o wiele droższe. Dla porównania za polską odżywkę zapłaciłam około 50 zł za 500 g i 700 g. Ta którą kupuję tutaj kosztuje około 200 zł za 700 g. A tabelką są praktycznie identyczne.

Pierwsza z nich to izolat białka serwatkowego o smaku karmelowo-mlecznym. Smak boski :) Świetna rozpuszczalność nie pieni się za bardzo co wiem że dla niektórych jest bardzo uciążliwe. Idealnie sprawdza się w owsianych wypiekach których jak można zauważyć jestem wielką fanką.Ma sporo białka na porcję przy czym ilość węglowodanów i tłuszczy jest znikoma co niektórych może bardzo ucieszyć :) Na pewno wypróbuje jeszcze inne smaki ale ten jest rewelacyjny i polecam :)



Drugi zakup to kazeina micelarna która przebija tą pierwszą ze względu na formę którą przyjmuje po rozrobieniu :) ma pyszny kokosowo-waniliowy smak a konsystencją przypomina budyń :) wyczarujemy z niej przepyszne desery którymi można się objadać bez wyrzutów sumienia nawet na kolację :) wartościami ożywczymi prawie w ogóle nie różni się od poprzedniej. Zdecydowanie mój faworyt. Wcześniej nie używałam czegoś podobnego.



Obie skradły moje serce i uważam że są warte swoje ceny.. na pewno rozpieszczą nasze podniebienie to mogę Wam zagwarantować od razu :)
Żeby nie było nie domówień. Uważam że odżywki nie powinny zastępować nam posiłków. Warto dostarczać białka z naturalnych produktów. Ja kiedyś zdecydowanie częściej szłam na łatwiznę i pakowałam ją wszędzie zapominając o prawdziwym jedzeniu.. wiem że na pewno już więcej tak nie zrobię.. Używam tak ale z głową :) I Wam polecam to samo :)

18 komentarzy:

  1. ja na razie odżywek nie używam, nie widzę takiej potrzeby. :). a nowy wygląd bloga jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie chciałam kupić jakąs odżywkę z KFD, bo byłam z nich zadowolona i zastanawiałam się nad tym smakiem karmelowo-mlecznym, skoro mówisz, że dobry to chyba się na niego skuszę ;)
    PS. podobają mi się te zmiany na blogu :) jest tak wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie smakuje trochę jak toffi może krówki :)

      Usuń
  3. ciekawa oferta smakowa, może przerzucę się na te odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie blog wygląda:)
    smaki tych odżywek są baaardzo kuszące :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, ze nie jestem przekonana. Czasami spisuje wszystko co jem i zauważyłam, ze mam tendencje do przekraczania ilości białka w pożywieniu. Nie jem dużo mięsa, jednak przetwory mleczne, ryby dostarczają mi go sporo. Kombinowałem nawet jak je trochę ograniczyć i cieżko zmieścić sie w ramach. A jak to jest u ciebie? Jaki jest stosunek cukrów tłuszczów i białka ? Dostarczając białko w odżywce nie przekraczasz norm ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczę makro ale z ciekawości to zrobiłam i wyszło mi okolo 120 g białka może nawet mniej także chyba nie tak dużo przy wadze 65 kg i intensywnych treningach :) staram się również nie jeść za dużo mięsa bo czuje się potem ociężale, z nabiału głownie twaróg i serek wiejski no i jajka raz całe raz tylko białka :)

      Usuń
  6. Masz może jakieś fajne przepisy z użyciem odżywek? :>
    Zastanawiam się nad zakupem swoich perwszych ale zbytnio nie wiem jak je używac a podobno są świetne w redukcji tłuszczyku :D
    Obserwuję mam nadzieję, ze więcej dowiem się o odżywkach u cb :)
    Pozdrawiam
    Cam z www.befitandsexystudentlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu bardzo dużo jest przepisów właśnie z użyciem odżywki :) w pieczonych owsiankach, omletach jako ptasie mleczko :) poszperaj może coś znajdziesz co cie zainteresuje :)
      p.s z chęcią zajrzę do Coebie :)

      Usuń
  7. Tabelki tabelkami, ale jaki smak polecasz?! Kupuje odżywki na sfd i właśnie mi sie kończy. Miałam, czekoladę, nugat, karmel i cappuccino, ale teraz już sama nie wiem jaki wybrać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś lepsza ode mnie bo ja dopiero miałam te dwa smaki co opisałam wyżej :) ale szykuje się na więcej bo są pyszne :)

      Usuń
  8. Ja mam z myprotein :D Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wczoraj zajrzałam do nich na strone i mają bardzo ciekawą ofertę :) ciekawe jak jest z wysyłką za granicę?

      Usuń
  9. Też planuję jakieś zakupy od nich, ale muszę zaczekać aż będą pieniążki i wtedy zaszaleję <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie nie używam, ale może z czasem i na mnie przyjdzie pora ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń