sobota, 28 lutego 2015

Co u mnie? Czas na zmiany? I podsumowanie #fitfotowyzwanie3

Na wstępie pragnę Wam wszystkim podziękować..tym którzy zostawili pod moim ostatnim wywodem masę ciepłych komentarzy, słów zrozumienia i tym którzy napisali do mnie prywatne wiadomości.. :) Ostatni tydzień był dla mnie hmmm.. przełomowy? Sama nie wiem czy to dobre słowo.. zrobiłam sobie przerwę od tego wszystkiego.. zrobiłam porządki na Facebooku i częściowo na Instagramie.. wyłączyłam się.. widzę że jest kilka osób które wciąż zaglądają na mojego bloga i chciałyby bym nadal tu była :)
Postanowiłam że zostanę ale na pewno tematyka bloga nie będzie już typowo FIT.. chciałabym tutaj pokazać Wam również cząstkę siebie, może pokazać jak żyje się za granicą.. nie zabraknie przepisów bo lubię spędzać czas w kuchni i wymyślać nowe dania.. Może zmienię troszkę wygląd bloga ale jeszcze pewnie to potrwa jakiś czas.. Myślałam także o tym aby zacząć nagrywać filmiki, pokazać się Wam na "wizji" bo co innego czytać czyjeś słowa a co innego taką osobę zobaczyć.. ale pewnie to też są plany na bardziej odległą przyszłość.. choć.. kto wie co czas pokaże..
Odnośnie mojej " obsesji" bo chyba inaczej tego nie mogę nazwać na temat BYCIA FIT też postanowiłam kilka rzeczy.. nakazy i zakazy nie są dla mnie .. chcę nadal żyć zdrowo, i jeść to na co mam ochotę, ćwiczyć wtedy kiedy chcę, nie rezygnować o czasu do czasu z rzeczy które do zdrowych nie należą.. Cóż..nie będę mieć kraty na brzuchu bo nie zamierzam przechodzić na redukcje, obniżać poziomu tkanki tłuszczowej do bardzo niskiego poziomu bo wiem że tak naprawdę poza korzyściami wizualnymi nic dobrego mi to nie przyniesie.. chce się cieszyć życiem a nie wiecznie patrzeć na tabelki co ile ma kalorii, myśleć o sobie źle gdy zjem banana lub nie wykonam treningu.. a zdrowe odżywianie wcale nie musi tak wyglądać..
Moim zdaniem jest znacząca różnica między eat healthy a eat clean :) i tylko od nas zależy który sposób wybierzemy.. Myślę że ten drugi sposób jest dla osób które swój styl życia wiążą w dużej mierze ze sportem i zawodami sportowymi.. ja należę do osób z pierwszej grupy które po prostu pragną być zdrowe, świadomie wybierać to co kładą na swoim talerzu uprawiać sport nie z przymusu a z przyjemnością- rekreacyjnie :)

Po tym troszkę przydługim wstępie przejdę do zdjęć z ostatnich dni #fitfotowyzwania3 i od razu zaznaczę że z jednym  z haseł a w sumie to z dwoma miałam mały problem.. mianowicie SLOW FOOD.. no cóż ostatnimi czasy nie mam czasu na nic dlatego moje posiłki są raczej przygotowywane w pośpiechu a co do drugiego hasła OFFLINE myślę że żadne zdjęcie się tu nie nada ale właśnie ostatni tydzień był dla mnie takim czasem w którym odcięłam się znacząco od internetowego zgiełku :)

CARDIO
Po treningu.. właśnie cardio.. które jest dla mnie rzadkością bo go po prostu nie lubię ale lubię czasem wrócić do TURBO SPALANIA lub KILLERA które świetnie się sprawdza w tym przypadku :)



DLA SIEBIE
Czas dla siebie to czas którego zdecydowanie mi ostatnio brakuje.. dlatego staram się by każda choć mała czynność była czasem tylko dla mnie.. chwilą w której zresetuje się i wyciszę :)



OBIAD
Kuchenne eksperymenty popłacają.. pyszne i zdrowe kokosowe nuggetsy z kurczaka to świetna opcja na obiad.. z pewnością posmakuje także dzieciom a na pewno jest zdrowszą wersją niż nuggetsy z Mc Donalda :)



ENERGIA
Po treningu.. rozczochrana, ugrzana ale usatysfakcjonowana.. i o dziwno pełna energii na resztę dnia :)



DESER
Ciasto na śniadanie? A kto mi zabroni :)


KOKTAJL
Zdecydowanie zbyt rzadko robiłam do tej pory i postaram się to zmienić bo są pyszne :)


SERCE
Sercowa owsianka dla mojego ukochanego który po zapytaniu co tu widzisz odrzekł zdziwiony : " truskawki? " I bądź tu romantyczny :)


DOMOWY KOSMETYK
Najlepszy i niezawodny peeling z kawy.. do którego dodaję różne rzeczy.. cynamon, cukier, olejki zapachowe.. to na co akurat mam ochotę :)



WARTE POLECENIA
Nie ma porównania z kupnym.. domowe najlepsze i na pewno warte polecenia.. a mowa oczywiście o maśle orzechowym które uwielbiam jak wiecie :)



WITAMINA C
Staram się naturalnie dostarczać wszystkich witamin i minerałów.. papryka i cytryna.. nigdy nie może ich zabraknąć w mojej kuchni :)



FAKT
ZDROWE NIE ZNACZY NUDNE I BEZ SMAKU :) Koniec kropka.. po co iść do sklepu i kupować lody w których znajdziemy często nie potrzebne rzeczy.. warto poświecić chwilkę na stworzenie własnych domowych a zdecydowanie przepysznych :) konsystencja i smak boski :)



Jeszcze raz dziękuję za wszystko  :)
POZDRAWIAM GORĄCO :)

8 komentarzy:

  1. uwielbiam domowe lody i właśnie mi smaka na takie narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale colorovo, smacznie i miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowe lody, ciasto z truskawkami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz cudowny ten brzuch <3

    OdpowiedzUsuń
  5. to ciasto śniadaniowe jest boskie! kurcze, mi nikt owsianek serduszkowych nie robi! ;/
    wspaniała forma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wzięłam udział w #fitfotowyzwanie3, dzięki temu poznałam Ciebie i Twój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że z nami zostajesz :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. W pelni się z Tobą zgodzę z tym liczeniem kalorii, itd. mozna popasc w paranoje, a jesli po prostu chcemy zdrowo wygladac, nie warto się tym zadręczać! sama to przechodzilam i bylam nie dosc ze zdenerwowana, to wiecznie zastanawialam się ile jeszcze pociągnę... jestes mega kreatywna osoba! uwielbiam Twoje przepisy, towarzysza mi na codzien! :) bardzo dziekuje kochana ze zostajesz, nie wyobrazam sobie ze mogloby byc inaczej! Jestes najlepsza w tym co robisz! :)

    OdpowiedzUsuń