środa, 21 stycznia 2015

Zdrowa kokosowa przekąska a la bounty :)

Ostatnio mój organizm z miła chęcią przyjmuje duże ilości tłuszczów oczywiście mowa o tych dobrych :) dlatego dzisiaj natchnęło mnie by zrobić coś dobrego, tłuszczowego i małego do kawki :) Myślę że na pewno jeszcze nie raz powtórzę ten przepis i będę próbować do ulepszać i modyfikować :) A wszechobecny zapach kokosa w kuchni...mmmmmm :) rozmarzyłam się :)
Jeśli lubicie kokosa to zapraszam was na mini bounty które można stworzyć bardzo szybko przy wykorzystaniu małej ilości składników :)




MINI BOUNTY

  • 100 g wiórków kokosowych
  • 3 białka jaj
  • ziarenka wanilii
  • szczypta soli 
  • opcjonalnie coś do posłodzenia choć wiórki same w sobie są słodkie ja polecam dodać odrobinę ksylitolu lub czegoś innego słodkiego czego używacie
  • do polania na wierzchu można użyć gorzkiej roztopionej czekolady
Wykonanie:
wszystkie składniki mieszamy razem łyżką. Wykładamy masę na papier do pieczenia. Możecie zrobić jeden płat lub uformować mini batoniki czy kuleczki. Wkładamy do nagrzanego piekarnika do 200 stopni i pieczemy około 15 min. Należy obserwować :) napewno będziecie wiedzieć kiedy gotowe :)
Następnie polewamy gorzką czekoladą i zajadamy :)

P.S Moja mała rada jeśli chcecie spróbować troszkę inaczej i dodatkowo wzbogacić batoniki o porcję zdrowych tłuszczy. Ja tak właśnie następnym razem zrobię ( żałuję że nie zrobiłam tego tym razem ale po prostu wyleciało mi z głowy). Dodajcie łyżeczkę roztopionego oleju kokosowego. Będą jeszcze lepsze :):)




SMACZNEGO!!!!!




9 komentarzy:

  1. Ale super! Koniecznie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają i brzmią kusząco! A białek nie trzeba ubijać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie ubijalam :) leniuch ze mnie :)

      Usuń
  3. wyglądają bosko, pewnie też tak smakują *.* już mam przepis jako zakładka, jutro robię :D

    OdpowiedzUsuń