niedziela, 11 stycznia 2015

Mój foto MIX :)

 Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną porcją zdjęć jak co tydzień :) tym razem dużo widoczków bo wczoraj wraz z mężem udaliśmy się na mały spontaniczny wypad w miasto i było rewelacyjnie :)


Ostatnio moja ulubiona potrwa czyli krewetki w mleczku kokosowym z curry, czosnkiem i słodką papryczką :)



A tutaj w wydaniu mięsnym równie wyśmienite :)


Nowy manicure :) 


Nie wiem jak wy ale ja przyznaję się bez bicia że mam takie dni gdy wogóle nie chce mi się stać w kuchni ani jeść.. wtedy stawiam na prostotę :)


Moje uzależnienie zaraz po maśle orzechowym :)


Przymroziło :)


Świetna książka polecam każdemu :) bardzo przyjemnie się czyta do tego dobre winko i wieczór pełen relaksu gwarantowany :)



I zasypało :) tutaj jeszcze wstępna faza :) dzisiaj jest dwa razy tyle :)



Piękne dekoracje w centrum handlowym :) robi wrażenie :)





Kawusia ze Starbucks :) miało być addusia a wyszło jak wyszło :) trochę kojarzy mi się to ze świnką :)


Kto powiedział że na mieście nie można znaleźć zdrowych przekąsek :)






Selfie w przymierzalni :)






Wypad do Peppes Pizza wraz z mężem w ramach CHEAT MEAL :) było rewelacyjnie pizza pyszna i świetnie spędzony czas z ukochaną osobą :)




Aktualna sylwetka :)

A jak Wam minął ten tydzień? Bo mi zdecydowanie za szybko i na zbyt wysokich obrotach.. ostatnio no stop tak jest i muszę koniecznie coś z tym zrobić :) A tymczasem zabieram się za książkę i pyszną poobiednią kawkę :)

POZDRAWIAM :)

11 komentarzy:

  1. Świetne pazurki :)), film zaginiona dziewczyna był bardzo wciągający, nie mogę się doczekać kiedy książka wpadnie w moje ręce!!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, te piękne widoki u Was... tęskni mi się za morzem jak patrzę na takie zdjęcia.
    Rzeczywiście ładnie sypie śnieg, a zimno tez jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sypie i sypie końca nie widać :) a temperatura jest taka w sam raz zimowa :) nie ma jakiesgoś siarczystego mrozu :)

      Usuń
  3. Ale mi narobiłaś ochoty na te krewetki! :) No i piękny masz brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne zdjecia. uwielbiam krewetki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm przypomniałaś mi jak dawno krewetek nie jadłam! :D co do zaginionej dziewczyny - nie czytałam książki, ale oglądałam film, naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzuch idealny :) Pozazdrościć! I super pomysł na paznokcie, bardzo mi się podobają.

    fitfunmamarun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka z Mango? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia robisz. Nie myślałaś, żeby zacząć robic coś w tym kierunku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) właśnie myślałam :) ale sama nie bardzo wiem od czego zacząć :) pewnie od kupna jakiegoś fajnego aparatu :)

      Usuń