niedziela, 25 stycznia 2015

FOTO Mix :)

Zapraszam na kolejny przegląd zdjęć z minionego tygodnia i jeszcze kilku dni wcześniej.. Bez zbędnych wstępów i wypowiedzi zapraszam do oglądania :)




Zeszłotygodniowy wspaniały wypad z mężem do Oslo..totalne odstresowanie dobre choć niezdrowe jedzenie i pyszne drinki  :) uważam że każdy tego potrzebuje przynajmniej raz na tydzień :)


Ulubieniec wśród ryb.. mogłabym jeść codziennie :)




Niezastąpiona każdego dnia :) szybka, pożywna i poprawiająca humor :)


Ulubiony ostatnio podwieczorek :) serek twarogowy z wiórkami kokosowymi, pomarańczą, gorzką czekoladą i masłem orzechowym :)


Danie rodem z restauracji :) wiem wiem nie brzmi zbyt skromnie ale naprawdę było wyśmienite :)


Obowiązkowy produkt w mojej kuchni :) masło orzechowe to moje największe uzależnienie spożywcze.. zdecydowanie plasuje się na pierwszym miejscu ale niższe pozycje są równie smaczne :)
łosoś, płatki owsiane, serek wiejski, banany i jabłka..można wymieniać i wymieniać :)


Awokado z dnia na dzień coraz bardziej mnie zaskakuje.. tempo jego wzrostu w ciągu kilku ostatnich dni zdecydowanie wzrosło.. zdjęcie robione 2 dni temu  wierzcie mi że dziś jest już dłuższe o co najmniej 2 cm i listki coraz bardziej się rozwijają :)


Nowa flacha na wodę :) i powiem wam że dzięki niej częściej piję,, staram się aby zawsze była napełniona a wtedy odruch sięgania po butelkę jest częstszy :)


Nowy smak odżywki :) wiśnia :) nie jest zła ale powiem Wam że jeśli już mam używać to zdecydowanie stawiam na wanilię jest najbardziej neutralna i nie dominuje w konkretnym wypieku :)


Żadne Diory, Chanelle i inne markowe perfumy nie podbił ostatnio mojego węchu tak jak te :) mogłabym się cały czas nimi spryskiwać i dalej byłoby mi mało :)


Motyw sarenkowy u mnie pełną parą :) 


Jedyne szampony które w ostatnim czasie poradziły sobie z moimi podniszczonymi włosami :) szczególnie odżywka jest rewelacja :)


Mleko kokosowe jest pycha.. zaraz po owsianym i migdałowym.. nie oznacza to że rezygnuje z mleka krowiego.. nie nie.. ale to jest świetnie urozmaicenie :)


Ostatnimi czasy zapomniałam w ogóle o jego istnieniu :) a jak wiadomo granaty są bardzo zdrowe a sok z tego owocu to tzw. "eliksir młodości". Dodaje do owsianek :) Pychaaaa :)


Oliwki są moją ulubioną przegryzką :) najbardziej lubię zielone :) tak tak wiem są kaloryczne ale zdrowe :) dlatego wcinam ze smakiem ;)





A taki bajer ostatnio sobie zakupiliśmy :) listwa LED'owa z różnymi kolorami :) fajny gadżet :)







A w Norwegii zima jak z obrazka..raz sypie, raz mroźno i tak w kółko.. można oszaleć.. chciałam śnieg ale tak naprawdę marzy mi się już ciepełko i słoneczko, leni wietrzyk i jasność.. bo tej ostatnio zdecydowanie brakuje w zimie :)





Troszkę zdjęć brzucha też się pojawiło.. wszystko bez zmian..ostatnie zdjęcie totalnie na luzie bez żadnej napinki i filtrów :) i stwierdzam że podoba mi się to co widzę.. :)


 Wczoraj relaksowałam się następująco.. ja+mąż+łózko+ciepłe bądź zimne napoje+ i dużooooo filmów..
Zero ganiania i nic nie robienie to również świetny sposób na odreagowanie :)

A dzisiaj odpoczynek od kuchni i jedziemy w gości na obiad :) A wy jak spędzacie niedziele ? :)







8 komentarzy:

  1. jesteś w świetnej formie ! ale Ci zazdroszczę tego śniegu, u nas nic nie ma ;/ nie dodawaj zdjęć takiego pysznego jedzenia pliiiiiiiiiiiiiiiiisss bo ślinka cieknie <3 :D jak przyrządzasz łososia? muszę się nauczyć go jeść i jestem kompletnie zielona w jego temacie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) łosoś jest bardzo prosty w przygotowaniu :) ja na przykład najbardziej lubię go pieczonego.. solę, pieprzę, można dodać jakiś ziół i wkładam do nagrzanego do 200 st piekarnika.. nie trzymam go za długo bo się wysuszy.. :)

      Usuń
  2. to tak +/- ile? 10 minut? z termoobiegiem? ja w ogóle jem tylko tuńczyka i to dopiero od miesiąca, nigdy wcześniej ryb nie jadłam...wiem, że to nie do pomyślenia! ;) a jakie rybki jeszcze lubisz? :) jestem zainspirowana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około 10-15 min :) bez termoobiegu :)

      Usuń
  3. zazdroszczę śniegu! no i tego Twojego przecudownego brzucha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wy tam macie dużo śniegu :) lubię twoje selfie, łóżko zawsze ładnie pościelone, a nie jak u innych burdel ze aż strach ale fota musi byc.... Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne selfie, a śnieg kocham :)

    OdpowiedzUsuń