niedziela, 11 stycznia 2015

Bananowo-cytrynowe serniczki kokosowe :)

Dawno nie było żadnego przepisu głównie z brakującego mi non stop czasu.. Hmmmm?? Albo za dużo od siebie wymagam albo mam słabą organizacje.. muszę rozwikłać tą zagadkę..
W każdym bądź razie wczoraj zrobiłam pyszne mini serniczki którymi postanowiłam się z Wami podzielić :) przepis jest bardzo prosty i nie wymaga wielu składników :) fajne jest również to że można śmiało modyfikować ten przepis wedle swoich upodobań.. i np. zamiast cytrynowych serniczków otrzymać pomarańczowe lub zamiast kokosowych zrobić migdałowe :) wybór pozostawiam Wam :)
Co do formy również nie muszą być one w formie mini tylko pełnowymiarowej :)


SKŁADNIKI:

  • 150 g twarogu półtłustego
  • banan
  • 3 białka jaj
  • wiórki kokosowe 2 łyżki
  • skórka i sok z cytryny
  • opcjonalnie : ziarenka wanilii i jeśli masa jest zbyt mało słodka dodatkowo dowolna ilość ksylitolu
WYKONANIE:
Żeby Was  nie skłamać to poszłam na wielką łatwiznę i nie bawiłam się w żadne oddzielanie skłądników czy ubijanie białek. Wrzuciłam wszystko do blendera.. bzyk bzyk i gotowe :) przelałam do sylikonowych foremek i włożyłam do nagrzanego do 200-180 st. piekarnika. Piekłam około 45 min może ciut dłużej będziecie wiedzieć kiedy są gotowe :) wyciągnąć z foremek jak ostygną i najlepiej schłodzić przez jakiś czas jak to w przypadku każdego sernika no ale cóż :) ja nie czekałam i wciągnełam od razu na drugie śniadanie do pysznej kawy :)





POLECAM :)

3 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o tą cytryne to mam Pytanie ;) Ile jej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, mniam. Ja ostatnio w papilotkach robiłam po raz pierwszy muffinki z białej czekolady, teraz kolej na coś innego będzie i chyba będą to te serniczki!

    fitfunmamarun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń