niedziela, 14 grudnia 2014

Mój mix zdjęciowy :)

Dzisiejszy mix typowo prezentowy w końcu mamy miesiąc kiedy zdecydowanie częściej obdarowujemy i sami jesteśmy obdarowywani :) troszkę jedzenia jak zwykle.. i w sumie w wszystkiego po trochu.. w sumie to sama się sobie dziwię że udało mi się narobić tyle zdjęć z racji tego że ten tydzień był bardzo zajęty i na prawdę miałam problem z wygospodarowaniem chwilki żeby usiąść w spokoju i choćby napić się kawy.. no cóż najwidoczniej robienie zdjęć do bloga tak weszło mi w krew że nawet tego nie kontroluję :)
Zapraszam do oglądania :)


Omlecik waniliowy z gorzką czekoladą i jabłkowym serkiem wiejskim z cynamonem.. ostatnio mój ulubiony podwieczorek :) Jem do znudzenia :)


Idealna owsianka jabłkowa na śniadanie :) smakowało jak szarlotka :)


Uwielbiam nasze zdrowe obiadki teraz przynajmniej mam towarzysza i posiłek od razu staje się przyjemniejszy :) roladka z piersi kurczaka z pieczarkami i szynką parmeńską a do tego pieczona papryka+ pieczarki i najlepsze pod słońcem bataty :)


Standardowe śniadanie w tym tygodniu.. czekoladowa owsianka jabłkowa o smaku piernika z masłem orzechowym :) niebo w gębie :) 



Uwielbiam te małe robaczki.. do tego czosnek, pomidory i makaron i mamy pyszne danie rodem z kuchni włoskiej :)







Troszkę aktualnej formy :)


Danie na szybko ale jakże smaczne :) kurczak w pomidorach.. mogę nieskromnie dodać że sos wychodzi mi wyśmienity :)


Handmade sól ziołowa i chili :) mały upominek od znajomej która użyła ziół z własnego ogródka :)




I kolejne prezenty.. jak widać czekoladki mnie lubią :) ale ja im podziękuję i chętnych na ich konsumpcje szybko znajdę :)


Kolejny własnoręcznie robiony upominek :) Świecznik w stylu norweskim :)


Nowy zapach na zimę :)


Świąteczny hiacynt..


A awokado rośnie i rośnie.. jak szalone :)


Para norweskich  trolli :) Ada i Tomek :)


Uwielbiane przez wszystkich norwegów i nie tylko pepperkaker :) na Święta biorę zapas bo domownicy uwielbiają :)


Nowość w mojej kuchni.. kozie mleko :) 


Uwielbiam dostawać kartki świąteczne a Wy?


Wspólne śniadania owsiane to już rytuał :) i to bardzo przyjemny szczególnie w weekend kiedy żadne z nas się nie spieszy i można sobie pozwolić na tę przyjemność w łóżku :)


A na drugie równie smacznie i również owsiankowo :)


Pakowanie czas zacząć :) jestem bardzo happy i już się nie mogę doczekać jutra :)



A na przegryzkę do filmu polecam te niebiańskie w smaku krewetki z czosnkiem i curry w mleczku kokosowym :)



Nowe świąteczne pazurki :) 

Już pisałam to wiele razy ale napiszę jeszcze raz jutro wybieram się na urlop świąteczny do Polski i pewnie rzadziej będę bywać na blogu ale na Facebooku może częściej podzielę się z Wami jakimiś zdjęciami :)
Pozdrawiam Was bardzo gorąco :)

8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Pazurki bardzo ładne, mi obiad też lepiej smakuje jak jem go z kimś.. Szczególnie jak tym kimś jest mój misiek :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, aż mi w brzuchu burczy. Gdyby tak ktoś mi chciał podać jutro takie pyszne i zdrowe śniadanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie to wszystko wygląda! Zainspirowałaś mnie do kilku nowych dań ;)
    A Twój brzuch prezentuje się genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie! znowu sprawiłaś, że jestem głodna :D ależ Ci zazdroszczę takie cudnego brzucha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tutaj pysznie, aż zgłodniałam ! Wspaniały mix :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta zapiekana owsianka wygląda fenomenalnie! Myślałam na początku, że to jakieś ciasto!

    OdpowiedzUsuń
  7. co to jest to białe w miseczce przy ''owsianym śniadaniu''? to owsianka? wygląda bosko! chcę przepis!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak owsianka męża :) jedna z najprostszych i najlepszych :) płatki owsiane i wiorki kokosowe gotuje z mlekiem do gęstości i na koniec dodaje rozgniecionego na papke banana do tego masło orzechowe i jestem w niebie :)

      Usuń