sobota, 6 grudnia 2014

Foto mix pierwszego tygodnia grudnia :)

Ahh jak się cieszę że mamy już grudzień.. choć zimny poza okresem wakacyjnym to jeden z najlepszych miesięcy w roku.. głównie ze względu na panującą atmosferę świąteczną :) uwielbiam choinki, mikołaje, światełka, lubię gdy krajobraz robi się biały a dookoła wszystkie domy stroją się na nadejście Świąt :) szczególnie lubię ten widok gdy zapada zmrok :) W Norwegii od 1 grudnia wszyscy wyciągają gadżety świąteczne i zaczyna się przystrajanie domów.. 
Za nieco ponad tydzień wybieramy się do Polski i już odliczam dni kiedy spotkam się z rodzinką i odpocznę trochę od codzienności :)
Tymczasem zapraszam do oglądania :)



Centra handlowe wyglądają pięknie a wszędzie lecą już typowe świąteczne utwory :)


Sweterek z pingwinkiem mnie rozłożył :) założylibyście coś takiego? :D




Treningów jakby mniej ostatnio bo brak sił..ale zdrowe jedzonko to podstawa sukcesu :)











Trochę śnieżnych krajobrazów norweskich :)


Pierwszy prezent pod choinkę :)


Nowe bamboszki :) Mega ciepłe i wygodne :)


Nowość w mojej kuchni w ostatnim tygodniu: mleko owsiane :) bardzo dobre :)


Przekąski do filmu :) kaki pyszne i mega słodkie :) jak dla mnie za słodkie za to mojemu mężowi bardzo przypadło do gustu :)


Chwila dla siebie i czerwone winko na lepsze krążenie :)


Nie mój kotek a szkoda bo jest prześwietny :) totalny krejzol :)


Mikołaj na Mikołaja :)


Pierwsza tura pierogów z kapustą :) 



Bataty i łosoś połączenie idealne a do tego zdrowe :) czego chcieć więcej :) szykuje się wyśmienity obiadek we dwoje :)



Małe upominki od Świętego Mikołaja znalezione pod poduszką dziś rano :) A Wam co przyniósł? :)

Dziękuję serdecznie wszystkim za pozostawione komentarze i miłe słowo :)
Pozdrawiam gorąco z mroźniej Norwegii :)

11 komentarzy:

  1. wow jakie ładne zdjęcia :) a u nas szaro, zimno i mokro:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ja też chcę takie bambosze, na pewno cieplutkie :)
    Pięknie tam u Was teraz wygląda, ten śnieg wszędzie...
    Zazdroszczę, że jedziesz do Polski na święta, ja niestety zostaję za granicą, ale co zrobić :]

    OdpowiedzUsuń
  3. święta święta święta!! kocham to! :D dla mnie najszczęśliwszy okres w roku :) ja też chcę śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Święta, choinki, światełka, ozdoby, pierniczki, pierogi, muzykę świąteczną i filmy świąteczne. Wszystko! Jeszcze tylko w Polsce śniegu brakuje. <3
    Zazdroszczę mroźnej Norwegii w tym momencie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie sweterki:)

    ______________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLGOSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo rety śnieg, jak dobrze że na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W Polsce atmosfera świąteczna panuje już od 9 listopada (akurat wybrałam się na zakupy do galerii ze swoim chłopakiem i dosyć mocno nas to zdziwiło. światełka, choinki i tak dalej.) Ale teraz jak najbardziej ozdoby typowo świąteczne są na miejscu i w grudniu już nic do nich nie mam ;) Co do sweterka, zabawny ;) Gdybym tylko dobrze w nim wyglądała, myślę, że z chęcią pochodziłabym w nim podczas tego "świątecznego szału" ;) Zazdroszczę śniegu, chociaż nie do końca.. W sobotę mam egzamin na prawo jazdy, więc lepiej żeby biały puch jeszcze się nie pokazywał ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale nastrojowo!
    Łosoś i bataty to ostatnio moje ulubione połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od wiosny tego roku próbuję zrzucić trochę nadmiaru kg.. idzie raz lepiej, raz gorzej, na razie udaje mi się od wiosny nie przytyć po utracie 8 kg. Na wiosnę odchudzanie szło mi najlepiej, teraz w zimie troszkę gorzej, bo tez aktywności mniej, choć staram się jeść zdrowo, zgodnie z rozpiskami ułożonymi mi przez dietetyczkę. Twój blog bardzo lubię, jestem chyba fanka krajów skandynawskich, bardzo lubię zimę, te zdjęcia ośnieżonej Norwegii po prostu wprawiły mnie w lepszy nastrój. Nigdy nie byłam w żadnym z krajów skandynawskich, ale mam nadzieję,

    OdpowiedzUsuń
  10. że uda mi się kiedyś tam być. A Ty jesteś tam na stałe?
    Pozdrawiam cieplutko. Justyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) ja już jakiś czas tu siedzę około 7 lat i myślę że można powiedzieć że na stałe choć wiadomo do Polski jeżdzę :)

      Usuń