sobota, 1 listopada 2014

Zdrowa pizza z tuńczykiem na nietypowym spodzie :D

Takimi zdrowymi fast foodami możecie zajadać się cały czas :D i na pewno nie wpłyną niekorzystnie na wasze zdrowie i sylwetkę :D dawno nie jadłam pizzy z tuńczykiem  tak jakoś dzisiaj mi się jej zachciało :D co prawda dziś miał być cheat meal ale zawsze mogę go przesunąć na jutro :D
Spód jest z ciecierzycy więc jeśli lubicie powinno wam zasmakować :D jest trochę inny niż wszystkie inne spody, lekko się kruszy ale mi bardzo smakowało :S w przyszłości na pewno będę jeszcze próbować z innymi spodami :D



PIZZA Z TUŃCZYKIEM NA SPODZIE Z CIECIERZYCY
Składniki na spód:

  • 200 g ciecierzycy konserwowej
  • 1 jajko
  • odrobinka proszku do pieczenia
  • ulubione przyprawy
Ciecierzyce odsączyć i zblendować z resztą składników. Włożyć do nagrzanego do 250 st. piekarnika i piec do pożądanego efektu tzn. im dłużej tym bardziej chrupiąca :D

Składniki na wierzch:
  • tuńczyk w sosie własnym
  • pół cebuli
  • kukurydza
  • kawałek papryki czerwonej
  • 2 ząbki czosnku
  • ulubione zioła
  • oliwki czarne
  • ser żółty o obniżonej zawartości tłuszczu lub jakikolwiek inny który używacie
Cebulę i paprykę pokroić drobno i poddusić przez chwilkę do miękkości, dodać odsączonego tuńczyka i dwa przeciśnięte ząbki czosnku. Podsmażyć przez chwilkę.

Składniki na sos pomidorowy:
  • pomidory z puszki, lub świeże
  • łyżeczka przecieru 
  • papryka słodka w proszku 
  • bazylia
  • ząbek czosnku 
  • kawałek cebuli
Wszystko razem zblendować. I gotowe.

Poukładać wszystko na spodzie i włożyć jeszcze do piekarnika aż ser się rozpuści. :D








SMACZNEGO!!!

13 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł. ja się troszkę zraziłam do ciecierzycy, ostatnio próbowałam zrobić chleb na spodzie z mąki z ciecierzycy no i dla mnie zbyt intensywnie smakował cieciorką właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakby dodać więcej przypraw wtedy smak nie byłby tak wyczuwalny :D z drugiej strony po co się zmuszać do czegoś co nam nie smakuje :D spróbuj zrobic np. na mące owsianej też jest pyszna :D

      Usuń
  2. Strasznie smakowicie wygląda, ale ciasto intryguje mnie bardziej :)
    Ja dziś mam takiego cheata, że czuję się jak napompowany balonik. Ale imprezy rodzinne mają już to do siebie - no dobra nie będę zwalać winy na imprezę, to ja nie umiem sobie czasem odmawiać :) Ale jutro będę silniejsza.
    Postaram się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas nikomu nie zaszkodzi :D ja też dziś miałam cheata :D

      Usuń
  3. Na pewno wypróbuje ten przepis !!! :D
    Myślałaś o tym, żeby zrobić osobną zakładkę na Twoje wspaniałe przepisy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać koniecznie czy smakowało :D
      Nie myślałam o tym ale teraz napewno pomysle :D

      Usuń
  4. Hmm faktycznie ciekawe... wygląda zachęcająco, w weekend zrobię i zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń