piątek, 21 listopada 2014

Upływający czas oraz pierwsza nominacja do Liebster Blog Award.

Witajcie po dłuższej jak na mnie przerwie.. ostatnio cierpię na permanentny brak czasu.. zresztą pewnie jak niejedna z Was. Dzisiaj w końcu piątek i czas zaczyna spowalniać co mnie bardzo cieszy bo od poniedziałku od nowa przyspieszy..
Nie wiem jak Wam ale mi ostatnio strasznie uciekają dni..zdecydowanie za szybko..dzień za dniem..dzień za dniem.. i ostatnio zaczęłam się zastanawiać że zdecydowanie za dużo tego czasu poświęcam na rzeczy niepotrzebne.. jak na przykład rozmyślanie nad tym czy coś źle robię, czy jestem wystarczająco dobra.. walczę z tym jak mogę.. każdy dzień powinien być wyjątkowy bo jest tylko jeden, niepowtarzalny i więcej nie będzie 21 listopada 2014 roku.. niby oczywiste..ale takie coś właśnie daje mi do myślenia że warto każdego dnia nawet nie wiadomo jak bardzo złego znaleźć choć cień czegoś miłego.. i cieszyć się tym.. bo potem wychodzi na to że dni uciekają nam bezpowrotnie na myśleniu tylko o negatywach..po drugie w tej codziennej pogoni za... no właśnie za czym? Za pracą? Pieniędzmi? Upragnioną sylwetką? każdy goni za czym innym ale nie zdajemy sobie czasem sprawy że właśnie w tej pogoni za rzeczami materialnymi zapominamy lub po prostu nie starcza nam już czasu dla nas samych lub bliskich.. Powoli zaczynam sobie układać w głowie co powinno stać na pierwszym miejscu.. Czasem jest tak że wolę wybrać oglądanie filmu z mężem niż trening.. tak dobrze przeczytaliście.. nie samym sportem człowiek żyje..lubię to ale zdarza się że ćwiczę 2 dni w tygodniu ale właśnie w tych tygodniach mam więcej czasu dla siebie i mojego lubego :) Niektórzy mogą tego nie zrozumieć bo przecież nazwa bloga zobowiązuje..każdy ma prawo do swojego zdania ale dla mnie FIT to nie tylko ćwiczenia :) kto mnie czyta ten trochę już wie jakie mam do tego wszystkiego podejście :)
Co do czasu i jego zbyt szybkiego upływania postanowiłam każdego dnia znaleźć choć 10 minut na rozmowę, książkę po prostu dla siebie.. nie chciałabym aby dni były po prostu pracą i pogonią za czymś.. aby były nijakie i nie zostawiały śladu w mojej pamięci :)
No tak i znowu filozofuję :) ostatnio sama siebie nie poznaje, raczej nigdy nie zdarzało mi się tak rozmyślać.. może faktycznie się starzeje hehehe :)

Przechodzę do nominacji :) Zostałam nominowana po raz pierwszy do Liebster Blog Award i dziękuję za to Nebeskaa.
Przejdę w takim razie od razu do pytań i odpowiedzi :)



1. Najlepszy trening który kiedykolwiek wykonywałaś?
Kto mnie zna i czyta ten wie że pokochałam trening z obciążeniem. Każdy. Bez wyjątku. Obwodowy czy split nieważne ważne że używamy ciężaru i mięśni o których nawet czasem nie mamy pojęcia :)

2. Ulubiony FIT smakołyk?
MASŁO ORZECHOWE to mój numer jeden. Jestem od niego uzależniona i mogę to przyznać bez żadnych wyrzutów sumienia :) zajadam się nim codziennie :) żadne inne słodycze mogłyby nie istnieć. Masełko zastępuję mi z powodzeniem wszystko :)

3. Udało Ci się kiedyś zachęci kogoś do zdrowego stylu życia? W jaki sposób?
O tak. Mogę się pochwalić że w końcu ostatnio po dosyć długim czasie mój mąż w końcu dołączył do mnie :) Jak to się stało? Sama nie wiem.. po prostu któregoś dnia stwierdził że chce jeść tak jak ja i teraz oboje zaczynamy dzień owsianką :) jak jesteśmy w sklepie zdarza się że przychodzi do mnie z jakimś produktem  i mówi że np. jest za dużo tego czy tamtego i coś co kiedyś wylądowało by w jego koszyku ląduję z powrotem na półce :) Jestem z siebie dumna :)

4.  Jakie masz FIT plany na przyszłość?
Hmm.. ciężko zgadnąć co mnie czeka w przyszłości i za bardzo się nad tym nie zastanawiam.. staram się żyć dniem obecnym i nie wybiegać za bardzo w przyszłość.. wiem napewno że nie zmienię już swojego stylu odżywiania i dalej będę aktywna fizycznie..raz bardziej raz mniej.. może w końcu pokocham bieganie kto wie :)

5. Najlepszy sposób aby poprawić sobie nastrój?
Z tym bywa różnie to zależy od dnia i własnie nastroju.. ale na ogół pomaga mi po prostu zwykłe wyciszenie przy książce lub zwykłej gazecie do tego ulubiona kawa lub herbata.. innym razem to rozmowa z kimś bliskim, seans filmowy, spacer lub zwykłe nic nie robienie :) aaaa i zapomniałam shopping :)

6. Wolisz filmy czy książki ? Jakie?
Lubię i jedno i drugie i nie potrafię wybrać pomiędzy. Jestem w stanie oglądnąć każdy film ( no może oprócz westernu) a książki zdecydowanie kryminały, w których się coś dzieje i najlepiej jak najgrubsze.. ale dobrym romansidłem również nie pogardzę :)

7. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Na pewno duży udział miały w tym dziewczyny które o to prosiły.. abym w jednym miejscu zgromadziła wszystkie swoje przepisy.. co ostatecznie zadecydowało o tym że go założyłam? Hmmm.. myślę że chęć pokazania innym że zdrowe odżywianie jest pyszne i bardzo przyjemne :)

8. Robisz sobie czasem cheat meal? Uważasz że to dobry pomysł?
No pewnie że tak. Raz na tydzień lub dwa ;) i nie mam żadnych wyrzutów sumienia :) uważam że to dobry pomysł bo jesteśmy tylko ludźmi.. taki jeden wyskok raz na jakiś czas a jeszcze jeśli ktoś świadomie odżywia się cały czas zdrowo dobrze zrobi naszej psychice.. niektórym to pomaga wytrwać w ustalonych założeniach :)

9. Co jest dla Ciebie najważniejsze , gdy wybierasz trening/ćwiczenie?
Przede wszystkim ważne jest aby dobierać ćwiczenia na miarę swoich możliwości i nie starać się bez sensu komuś imponować bo można sobie tylko zrobić krzywdę.. Dla mnie ważne jest też aby ćwiczenie angażowało całe ciało :)

10. Czym jest dla Ciebie trening? Jedynie sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów czy może czymś więcej?
Kiedyś owszem trening był dla mnie tylko sposobem na utratę kilogramów i przykrym obowiązkiem. Z czasem moje myślenie uległo zmianie.. faktem jest że podoba mi się jak moje ciało zmienia się pod wpływem ćwiczeń ale nie to jest najważniejsze.. trening korzystnie wpłynął na moją samoocenę i pewność siebie i zdecydowanie moje zdrowie i kondycja uległo poprawie.. czasem dobry trening pozwala mi odreagować gorszy dzień..ale jeśli danego dnia nie mam na niego ochoty to się nie do niczego nie zmuszam :)

11. Z jakiego swojego osiągnięcia jesteś najbardziej dumna ?
Oj chyba najtrudniejsze pytanie.. Osiągnięcie? Chyba postawię własnie na to że w końcu zachęciłam mojego męża do zmiany nawyków żywieniowych na lepsze :) i mogę jeszcze dodać że jestem dumna z tego że w końcu zrozumiałam że życie to nie ciągła dieta, obcinanie kalorii, ciężki trening i masa wyrzeczeń :)

Nie będę nikogo nominować bo nie znam jeszcze tylu blogów, nie wiem kto już brał udział a kto nie i kto w ogóle ma na to ochotę :) ale jeśli ktoś chciałby odpowiedzieć na te pytania to chętnie poczytam Wasze odpowiedzi :)

POZDRAWIAM!!!

12 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za odpowiedzi na pytania :) ja osobiście z wielkim zdecydowaniem wybieram książki :D z wątkiem romantycznym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również jest bardzo miło :) ja uwielbiam zagadki, tajemnice i dochodzenia :)

      Usuń
  2. Też uwielbiam masło orzechowe, zwłaszcza połączone z bananem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mąż w końcu dorósł do decyzji, że chce być zdrowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno niż wcale.. choć wcześniej nie było jakiejś tragedii to jednak daleko mu było do ideału że tak powiem pod względem jedzenia :)

      Usuń
  4. uwielbiam ta zabawe, poniewaz mozna dowiedziec sie czegos wiecej o osobach ktore prowadza blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie świetny pomysł :) Twoje odpowiedzi już przeczytane :)

      Usuń
  5. Gratuluję nominacji ! ;)
    Powiem Ci szczerze, że sama zaczęłam się ostatnio zastanawiać co powinno stać u mnie na pierwszym miejscu, jak powinna wyglądać moja hierarchia wartości. Miałam z tym ostatnio wielki problem, byłam .. nieobecna. W każdym tego słowa znaczeniu.
    Ale - tak jak ty - nie chcę tak dłużej żyć, dlatego układam to sobie w głowie. :)
    Bo najważniejsze to żyć w zgodzie ze sobą, prawda.???

    Pozdrawiam. ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak piszesz :D wiele ludzi ma taki problem z tego co widzę.. ja postanowiłam coś zmienic i każdy może :D

      Usuń