niedziela, 16 listopada 2014

Placuszki z serka wiejskiego :)

Proste i szybkie w wykonaniu a jakże smaczne.. mój mąż cały czas mi podjadał.. :) Moje wyszły dzisiaj bardzo chrupiące na zewnątrz a w środku mięciutki.. sama tak naprawdę do końca nie wiem od czego to zależy :)



PLACUSZKI Z SERKA WIEJSKIEGO
Składniki:

  • 55 g mąki owsianej lub zmielonych płatków owsianych
  • 2 łyżki wiórków kokosowych
  • jeśli używacie odżywki możecie użyć ale bez również wyjdzie dodajcie wtedy więcej czegoś co używacie do posłodzenia ksylitol/erytrytol/miód/syrop z agawy
  • płaska łyżeczka proszku do pieczenia
  • cynamon
  • 100 g serka wiejskiego bez śmietanki ( myślę że twaróg półtłusty spisze się równie dobrze bo robiłam gdy miałam jeszcze zapasy)
  • 2 łyżki pure z dyni lub jabłek
  • 2 białka jaj lub całe jajko
  • do podania mus jabłkowy i gorzka czekolada
Wykonanie:
Suche składniki mieszamy razem. Serek, jajko i mus blendujemy razem na gładka masę. Łączymy wszystko razem i smażymy. Możecie smażyć beż jeśli macie dobra patelnie lub użyć oleju kokosowego który dodatkowo nada fajnego smaczku. Placuszki przełożyłam musem z jabłek :) było pysznie :)





SMACZNEGO!!!

17 komentarzy:

  1. Ada pyszności :-) aż ślinka cieknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieknie za każdym razem jak zrobię :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie placuszki na podwieczorek jak znalazł;)przy okazji zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie łakocie to i ja wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pulchniutkie :) smaczne i pożywne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z serka wiejskiego to jeszcze nie jadłam :D czas spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są smaczne :) spróbuj może i Tobie przypadną do gustu :)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie placki i wszelkiego rodzaju serniczki z patelni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) serek wiejski jem i jem :) bo niestety twaróg u mnie niedostępny..

      Usuń