sobota, 29 listopada 2014

Owsiana szarlotka z patelni :)

Ostatnio mam fazę na jabłka i banany :) serio.. każdego dnia któreś z tych owoców jest w moim menu.. tak jak w lecie mogłam cały czas jeść jagody, maliny i truskawki tak teraz stawiam na owoce i warzywa sezonowo..jabłka, gruszki, pomarańcze i pyszne o tej porze roku mandarynki które kojarzą mi się ze Świętami :) 
Dzisiaj pomysł na bardzo szybki i nieskomplikowany omlet który smakuje jak prawdziwa szarlotka.. jest pyszny, mięciutki, wilgotny i cynamonowy :) 
Zapraszam po przepis :)


JABŁKOWY OMLET OWSIANY
Składniki:
  • 40-50 g zmielonych na mąkę płatków owsianych
  • 1 lub dwie łyżki wiórków kokosowych
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • słodzidło (ja użyłam odżywki i tyle)
  • cynamon ilość wedle uznania
  • jabłko starte na tarce
  • 3 białka jaj lub jeśli wolicie dodajcie całe jajka
  • woda/mleko/kefir/maślanka - wybór pozostawiam Wam :) płynu nie za dużo ale też nie za mało około 50-70 ml. Ja zawsze daję na oko :)
  • dodatki do podania : jogurt/rodzynki/mus jabłkowy/masło orzechowe/ gorzka czekoalda/ orzechy włoskie to na co macie ochotę :)
Wykonanie:
Wykonanie mega szybkie i proste. Wszystko razem mieszamy i wylewamy na patelnie. Smażymy na małym ogniu przez chwilę z każdej strony.  A potem zajadamy z ulubionymi dodatkami :)









SMACZNEGO !!!!

6 komentarzy:

  1. Mniam! Cudo! U mnie dzisiaj podobnie, więc domyślam się jak smaczne miałaś śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak było pysznie :) to na drugie śniadanko wciągnęłam na pierwsze chlebek bananowy z moim ukochanym masełkiem orzechowym :)

      Usuń
    2. Uwielbiam chlebek bananowy :). Wspaniała opcja na śniadanie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To zależy od dodatkow :) ale nie wiecej niz 400 kcal :) moze.około 300.. ;)

      Usuń