piątek, 7 listopada 2014

Mix zdjęciowy i tygodniowe podsumowanie #fitfotowyzwanie2 :D

Mam dla Was kolejną porcję zdjęć z minionego tygodnia :D
Nie wiem jak wy ale tutaj w Norwegii już atmosfera iście świąteczna :D po sklepach ozdoby choinkowe,bombki, stroiki.. wszędzie czerwień, złoto i srebro :D dodatkowo dzisiaj spadł śnieg i już czuć w powietrzu prawdziwą zimę.. nie mogę się już doczekać grudnia, Świąt i wyjazdu do domu :D

1 listopada zaczęła się również druga edycja fitfotowyzwania organizowanego przez Różową Klarę :D Minął tydzień dlatego dla tych co nie śledzą mnie na instagramie wrzucam również tutaj fotki :D

DZIEŃ 1 JESIEŃ
Deszczowo ale wciąż kolorowo :D


DZIEŃ 2 CZAS WOLNY
Niedziela to dzień lenia ale spacer zawsze dobrze robi :D nawet w taką pogodę :D


DZIEŃ 3 NAPÓJ
Kawa czy herbata? Trudny wybór bo oba te napoje uwielbiam ale postawiłam na tą pierwszą dodatkowo w moim ulubionym kubku :D


DZIEŃ 4 ODKRYCIE
Ostatnio odkryłam że zrobienie kłosa wcale nie jest trudne jak to do tej pory zawsze myślałam :D 
Jak myślicie pasuje mi? 


DZIEŃ 5 TRENING
Może i przynudzam wiem wiem ale siłowy jest super  :D


DZIEŃ 6 BIAŁKO
Jajka w mojej kuchni są ze mną codziennie.. bez nich ani rusz..nie byłoby pysznych omletów ani pieczonych owsianek :D


DZIEŃ 7 PRZYPRAWA
Zdecydowanie moja ulubiona :D korzenna idealna na święta i teraz na rozgrzanie :D



A teraz pora na mój zdjęciowy mix :D trochę zakupów i jedzonka :D


Pozytywne nastawienie od rana a jak :D


Norwegia budzi się ze snu :D



Moja metamorfoza jeśli ktoś jeszcze nie widział :D dopiero jak postawiłam te dwa zdjęcia koło siebie dotarło do mnie wszystko :D



Dwie nowości.. smakowe oliwy :D chili i bazylia :D




Pyszne owsianki noce :D uwielbiam je za szybkość wykonania i przede wszystkim smak i konsystencję :D



Żeby nie było że cały czas wymyślam w kuchii.. czasem lubię postawić na klasyk :D dorsz z kaszą gryczaną i mega pyszną sałatką :D



Omlecior szarlotkowy :D pysznyyyyyyy :D


Lubię owsianki nocne ale ostatnio stawiałam głownie na tradycyjne na ciepło :D ta urzekła mnie totalnie i na stałe zagości w mojej kuchni :D


A tak już wyglądają centra handlowe :D Święta wiszą w powietrzu :D


Uwielbiam takie gratisy :D pyszne herbatki z PUKKA :D pani była tak miła i dała mi cały zestaw :D pachną przepysznie :D


I w końcu mam koszulę w kratę.. ochodziłam się za nią trochę ale było warto :D jedna pozycja z wishlisty do wykreślenia :D


Dorwałam polską herbatkę rooibos :D jest pyszna :D


Kolejna pozycja również odhaczona :D ciepły sweter co prawda nie rozpinany ale jest mega ciepły i milutki :D na pewno będę dalej poszukiwać fajnego rozpinanego :D a co najlepsze w końcu znalazłam jasny sweter w którym dobrze wyglądam  :D chyba jeszcze nigdy nie miałam takiego jasnego :D Do tego najlepsze spodnie z Vero Mody z wysokim stanem uwielbiam je :D


Właśnie sobie uświadomiłam że nie robiłam jeszcze październikowego posumowania treningowego dlatego jeszcze szybko napiszę że w tym tygodniu trochę chorowałam, kręgosłup dawał mi się we znaki ale jestem pod względem aktywności fizycznej jak najbardziej zadowolona :D Głownie wykonywałam treningi siłowe a poniżej moja forma :D Dla tych co jeszcze nie wiedzą nie mam już strasznego parcia na kratę na brzuchu :D przede wszystkim chce być zdrowa i szczęśliwa z tym co robię i w swoim ciele :D a jak narazie wszystko jest na dobrej drodze :D







POZDRAWIAM !!!

16 komentarzy:

  1. jaki Ty masz piękny masz brzuch!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący,motywujący blog! Jednak strasznie irytuje mnie to cholerne ":D" powtarzające się wszędzie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ale czemu tak strasznie Cię to denerwuje? Staram się podchodzić do zycia z uśmiechem i to pokazuje..specjalnie dla Ciebie w odpowiedzi nie zrobiłam ani jednego.

      Usuń
    2. Uważam,że radość można okazywać w inny,bardziej interesujący sposób :) te nieszczęsne emotikony typu :D:P xD kojarzą mi się raczej z "rozmowami" gimnazjalistów.

      Usuń
    3. Oki :) na pewno wezmę pod uwagę to co piszesz :) dzięki za radę.

      Usuń
  3. A ja jestem ciekawa z czym jest ta owsianka nocna, ktora cie tak urzekla ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ze słoika czy z miseczki? Ta ze słoika jest orzechowo-malinowa a z miseczki czekoladowo-bananowa z masłem orzechowym :)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia! Jesień zachwyca, pomimo deszczu. W tym roku nie można na nią narzekać. ;))
    A święta? Ja na szczęście nie widziałam jeszcze, i mam zamiar jakkolwiek się da omijać to wszystko, aby nie popsuć tej grudniowej atmosfery. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u Was w PL pogoda Was zdecydowanie rozpieszcza :) Ja już powoli wdrażam się w atmosferę świąteczną bo uwielbiam to uczucie :)

      Usuń
  5. ślicznie wyglądasz Kochana :) a ten brzuch! cudny! :D ah jajka! bez nich ani rusz, moje życie bez nich nie miałoby sensu :D z niecierpliwością czekam na święta i już odliczam dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* ty również wyglądasz świetnie :) oj tak Święta to poza wakacjami najlepszy czas w roku warto na nie czekać :)

      Usuń
  6. Piękna ta Norwegia, zdjęcie o poranku baaardzo klimatyczne :)
    Uwielbiam herbatki Pukka, pachną i smakują naprawdę super, moja ulubiona to Detox:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piłam detox i również mi smakowała :) powiem Ci że po tak długim czasie jak tu mieszkam czasem i mnie te widoki urzekają :)

      Usuń
  7. Norwegia jest zachwycająca, tak samo jak Twoja rzeźba :) też uwielbiam te przyprawy! omlet szarlotkowy.. co to za cudo? :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziekuje kochana :* bardzo prościutki :) jajka, troszkę twarogu, odżywka jeśli używasz lub słodzidło. mieszasz smażysz z jednej strony na wolnym ogniu dodajesz jabłko na wierzch posypujesz cynamonem i obracasz delikatnie na drugą stronę żeby się przysmażył z drugiej strony wraz z jabłkami :) proste, szybkie i pyszne..a i zapomniałabym zdrowe :)

      Usuń