sobota, 29 listopada 2014

Foto mix zdjęciowy XXL :)

Witajcie po dłuższej przerwie..no dobra może nie znowu takiej długiej ale jak na mnie to trochę czasu minęło.. ostatnie dni mega zabiegane i raczej nie widzę szans na to żeby coś miało się zmienić.. chyba dopiero odetchnę 15 grudnia kiedy to zawitam do naszego pięknego kraju :)
Zawsze tak mówię a potem jak przychodzi co do czego.. cały mój pobyt to kolejna ganianina ehhh... Ale i tak już nie mogę się doczekać spotkania z rodzinką, shoppingu świątecznego, tych przygotowań i całej tej otoczki :)
W tamtym tygodniu nie było mixu dlatego dzisiejszy jest w rozmiarze XXL :)
Zapraszam do oglądania :)



Piękny zachód słońca :)


Ostatnio królują w mojej kuchni.. uwielbiam smak batatów :)


Podobnie jak wyżej łosoś a do tego wędzony o każdej porze i w każdej ilości przyjmę :)


Przed treningiem na szybko taki omlecik nie dość że pyszny to i zdrowy :)


A po treningu na szybko standard ale jakże pyszny:)


Drugie śniadanie w biegu ale jest :) owsiany omlet z jabłkiem :)


Jesienna tapeta na laptopie musi chyba ustąpić miejsca zimowej :)


O tatuaż trzeba dbać :) dalej się goi :)


I buzia sama się cieszy od razu :)


Pycha woda kokosowa :) idealna np. po treningu ale i normalnie do picia :) już kiedyś pisałam na blogu o tym że to świetny naturalny izotonik a do tego megaaaaaa słodki :) także jak ktoś ma słabszy dzień gwarantuje że po wypiciu tego zaspokoi swoją potrzebę :)


Ostatnio mam mniej czasu na kuchenne eksperymenty i ułatwiam sobie życie. A ten mus z jabłek jest pyszny i zawiera tylko jabłka :) Idealny do omletów :)


Gazetki, gazetki :) dostawa z Polski :)


Nowe butki :) uwielbiam taki styl :)


Ostatnio dostałam w sklepie na próbę herbatki firmy JOGI i muszę Wam powiedzieć ze rooibos vanilla jest pyszna :)


I znów kolejny piękny dzień wstał :)


Moje nowe pazurki :) Uwielbiam :)


Na tygodniu moje standardowe śniadanie owsianka szarlotkowa oczywiście z masełkiem orzechowym.


Pomysł na obiad z dorszem :) kolorowa sałatka, dorsz z pieczarkami oraz talarki z batata :)





 Aktualna forma :) ostatnio przyznaję bez bicia ćwiczę rzadziej bo nawet i 2 razy w tygodniu ale całe dnie są bardzo aktywne :) poza tym pamiętajmy że drogą do sukcesu jest to czym karmimy nasze ciało :) ćwiczenia to dodatek :)



 Ostatnio zrobiło się delikatnie zimowo i nadal ma sypać :)


Od jutra Norwegia zaczyna oficjalnie stroić domy. U nich zwyczajem są właśnie takie świeczniki w każdym z okien i do tego gwiazdy betlejemskie i hiacynty :)





Zakupy z Aliexpres. To lubię :) nowa torebka i zegarek :) Robił koś z Was już zakupy przez to "chińskie allegro"?


 A na koniec inspiracja świąteczna na stół pomysłu mojej zdolnej bratowej Agnieszki :) wybaczcie jakość zdjęcia ale chciałam uchwycić efekt przy jak najmniejszym świetle :)


 Mam nadzieję że się Wam podobało :) dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze i wiadomości :)
Pozdrawiam Was gorąco buziaki.



6 komentarzy:

  1. Zdrowe jedzenie treningi paznokcie i piękne fotografie czyli wszystko co uwielbiam moja rzeczywistość ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, pazurki śliczne ( chociaż sama nie maluję, lubię zachwycać się czyimiś :D ) oraz jedzenie, mniaaam :D
    Ja niestety nie mogę ćwiczyć, bo choruję... Ostatnio myślałam, że mi przeszło, poćwiczyłam i następnego dnia znów byłam chora, a tak tęsknię już do tych ćwiczeń :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowie przede wszystkim :) najpierw się wykuruj :) a potem wróć do aktywności..pamiętaj że podstawą jest odżywianie :)

      Usuń
  3. Świetne pazurki :). Masełko orzechowe dobre na wszystko :D. Ostatnio zaopatrzyłam się w migdałowe z solą morską Primaviki i też robi furorę :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migdałowe tez jest świetne całkiem inny smak ;)

      Usuń