niedziela, 30 listopada 2014

Bananowe co nie co :) czyli zdrowe ekspresowe ciacho bananowo-owsiane :)

Dopada Cię ochota na słodkie? 
Gwarantuję że po zjedzeniu tego ciacha:
a) nie będziesz mieć wyrzutów ponieważ nie zawiera niczego co może zaszkodzić twojemu zdrowiu i sylwetce,
b) twoja ochota na słodki smak zostanie zaspokojona
c) poprawa humoru gwarantowana :)

Myślę że te 3 punkty zachęcą Cię do jego wypróbowania. U mnie znikło bardzo szybko i nawet mąż trochę podgryzł :)



BANANOWY MUGCAKE
Składniki:

  • 30 g płatków zmielonych na mąkę
  • płaska łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 lub 2 łyżki wiórków kokosowych
  • przyprawa do piernika
  • 3 białka jaj
  • mały banan około 70 g bez skórki
  • jeśli chcecie możecie jeszcze dodatkowo dosłodzić ksylitolem/stewią/miodem/syropem z agawy. To już zależy od Was. Banan sam w sobie jest słodki ja dodatkowo użyłam odżywki waniliowej ale można ją spokojnie pominąć.
  • do podania jogurt naturalny wymieszany z kakao i słodzidłem lub co tylko dusza zapragnie
Wykonanie:
Suche składniki połączyć razem. Białka i banana zblendować przez chwilę (masa będzie dosyć rzadka). Połączyć wszystko ( można odstawić na pięć minut). Następnie przekładamy do jakiejś miseczki i wkładamy do mikrofalówki na pełną moc. U mnie to było około 4 minuty. Na koniec polałam "sosem kakaowym" i posypałam wiórkami gorzkiej czekolady :) 
Uprzedzając wasze pytania. Co jeśli ktoś nie ma mikrofalówki? Robiłam kiedyś podobny przepis z tym że masę przelałam do foremki i wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 180-200 st. i piekłam przez około 30 min i też się udało :)








SMACZNEGO!!!

10 komentarzy:

  1. wygląda przepysznie!!! muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w podobny sposob robie to jako olmlet :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego wstawiasz tak pyszne rzeczy, na które od rana się natykam :D? Teraz będę chodziła z wywalonym jęzorem i cieknącą ślinką cały dzień : C Jeżeli masz ochotę zapraszam do mnie, dodałam zdjęcia po miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zrobić:) szybkie, pyszne i zdrowe :) Chętnie zajrzę :)

      Usuń
  4. Mniam! Jak otworzysz kiedyś restaurację to poproszę o adres. :D

    OdpowiedzUsuń