sobota, 29 listopada 2014

80 przypadkowych faktów o mnie :) + mały bonus :)

Postanowiłam że napisze trochę o mnie żebyście wiedzieli mniej więcej z kim macie do czynienia i kto do Was pisze. Początkowo miało być 50 faktów no ale cóż jak to ja lubię udziwnienia i jest 80. Może komuś z Was uda się dotrwać do końca. Ja powiem szczerze miałam wielką radochę pisząc tego posta także serdecznie zapraszam do dalszej lektury :)

1.Mam na imię Adrianna. Na drugie Katarzyna ja moja siostra. Ale tak szczerze nie przepadam jak się mówi do mnie pełnym imieniem i zdecydowanie wolę A krócej Ada.

2. Mam 25 lat i urodziłam się 2 lipca w niedzielę.

3. Nigdy nie miałam nic złamanego - odpukać!! Ale w szpitalu byłam.

4. Mam dwie młodsze siostry Kasię i Justynę :) Mama Joanna i tata Henryk :)

5. Nie posiadam prawa jazdy i dobrze mi z tym.

6. Między mną a moim mężem jest 7 lat różnicy, ale w ogóle tego nie czuję :)

7. Zdarza się że bardzo szybko mówię przez co czasem ciężko za mną nadążyć i mnie zrozumieć.

8. Uwielbiam jeść. Oczywiście wszystko co zdrowe. 

9. Jestem uzależniona od masła orzechowego. Jakby ktoś jeszcze nie wiedział co nie? :)

10. Jestem mańkutem. 

11. Nie paliłam papierosów, nie palę i palić nie będę. Wróg numer jeden razem z mężem :)

12. Rzadko piję alkohol, ale zdarza się :)

13. Uwielbiam z mężem robić seanse filmowe. Jesteśmy filmomaniakami. Mąż się ze mnie śmieje że poszerza moje horyzonty bo ja najchętniej oglądałabym horrory, thrillery i sensacje.

14. Mam 179 cm wzrostu i ważę hmmmm ???? 65? Nie wiem nie ważę się już :)

15. Uwielbiam zwierzęta ale najbardziej psy mogłabym mieć każdego :)

16. Książki są moim oderwaniem się od rzeczywistości. Uwielbiam. Im grubsza tym lepiej. 

17. Mieszkam od 7 lat ( z kawałkiem) w Norwegii.

18. Przyjechałam tu za moją miłością i obecnym mężem Tomkiem :)

19. Panicznie boję się dentysty. A w grudniu czeka mnie wizyta..bleeee.. nie wiem czy wy tez tak macie ale jak boli mnie ząb kilka dni i w końcu wyląduję na poczekalni u dentysty wszystko mi przechodzi jak za dotknięciem magicznej różdżki :)

20. Boję się ważek. Wiem wiem dziwna jestem.. 

21. Obrzydzają mnie pająki i szczury.

22. Nie umie pływać, po dwóch topieniach zrezygnowałam całkowicie z nauki.

23. Zawsze marzyłam o tym aby napisać książkę lub stworzyć film.

24. Mam manię kupowania Samsungów.

25. Uwielbiam kupować biżuterię i elektronikę.

26. Kocham Święta Bożego Narodzenia. Najlepszy okres ever !!!

27. Lubię porządek.

28. Łatwo wpadam w złość.

29. Denerwuję się gdy coś mi nie wychodzi. 

30. Denerwuję się gdy nie mogę się do kogoś dodzwonić i od razu w głowie układam najgorsze scenariusze.

31. Mam 3 tatuaże i kolczyka w brwi.

32. Mam bardzo dużą stopę co czasem doprowadza mnie do szaleństwa bo nieraz miałam problem z kupieniem obuwia.

33. Nie cierpię kupować dżinsów.

34. Lubię nosić ciężkie buciory z ćwiekami i skórę.

35. Ale ostatnio polubiłam także sukienki.

36. Nie ma dnia żebym sobie czegoś nie zrobiła, a to się stuknę, a to palca przetnę, zadrapię itp.

37. Łatwo wzruszam się na filmach.

38. Nie lubię być sama w domu.

39. Jestem domatorką.

40. Czasem gadam bez sensu i w dodatku same głupoty.

41. Lubię dzieci, w ogóle to nie wiem jak można ich nie lubić.

42. Czasami wierzę w sny.

43. Nie lubię biegać.

44. Mam manię częstego przestawiania rzeczy. Non stop coś przemeblowuje :D

45. Lubię sprawiać komuś prezenty.

46. Nie potrafię reagować na komplementy.

47. Jak byłyśmy małe tata nadał mi i siostrze ksywki jak byłam gęś/ gąsiątko a siostra kaczuszka. Do tej pory nie wiem o co chodziło. 

48. Miałam wiele ksywek ale Adolf zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech.

49. Chciałam zostać policjantką.

50. Mój znak zodiaku to rak.. czy chodzę wspak? Może czasami :)

51. Lubię planować.

52. Lubię skubać słonecznik.

53. Lubię aranżować pomieszczenia.

54. Schudłam 20 kg.

55. Nie lubię flaków i wątroby wieprzowej.

56. Jak byłam mała uwielbiałam bawić się z siostrami w dom.

57. Stresuję się gdy mam lecieć samolotem.

58. Bywam zazdrosna i nie jestem z tego dumna.

59. Nie ma problemu z oszczędzaniem pieniędzy.

60. Lubię otaczać się ładnymi rzeczami .

61. Cenię sobie uczciwość/ prawdomówność.

62. Nie lubię ludzi którzy pieniądze stawiają ponad wszystko.

63. Lubię kebaba z kurczaka i makarony :)

64. Na co dzień nie noszę żadnego makijażu.

65. Lubię trening z obciążeniem. Szybko ale efektownie.

66. Po oglądnięciu horroru boje się iść w nocy do łazienki

67. Nie cierpię świerszczy.

68. Lubię szaleć z kolorem moich włosów.

69. Byłam kilka razy w szkole na zawodach sportowych głównie biegi i skok w dal.

70. Jestem raczej humanistką.

71. Nigdy nie byłam w Warszawie.

72. W Polsce mieszkam w małym mieście Mielec :D

73. Nienawidzę prasować koszul.

74. Lubię porządki.

75. Chciałabym pomieszkać w Paryżu.

76. Nie przepadam za angielskim akcentem.

77. Lubię kwiaty ale róże są dla mnie trochę pospolite.

78. Nie lubię nosić czapki zimą może dlatego że do tej pory nie znalazłam tej jedynej :)

79. Nie mogę patrzeć jak ludzie znęcają się nad zwierzętami.

80. Jestem jaka jestem i dobrze mi z tym :)

Na koniec obiecany bonus :):) Mała dzidzia Ada :)






Chętnie przeczytałabym takie ciekawostki o Was :) co wy na to ???

10 komentarzy:

  1. 1. Lubię czytać Twojego bloga! :)
    2. Codziennie rano mówię sobie, że to będzie dobry dzień i dziękuję Bogu za poprzedni.
    3.Powtarzam sobie, że zacznę chodzić wcześniej spać..bez skutku..
    4.Uśmiecham się do obcych ludzi.
    5.Nie lubię smaku wody i wlewam ją w siebie.
    6.Nie piję do posiłku.
    7.Uwielbiam smak kawy.
    8. Mówię szybko jak katarynka.
    9.Mylę literki b i d podczas pisania.
    10.Cieszę się małymi rzeczami :)!

    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pierwszy punkt :) a z tym spaniem to mam podobnie :) zawsze mówię że idę dzisiaj spać wcześniej godzina 23 a ja dalej szaleje :)

      Usuń
  2. Kupowanie dżinsów :| muszę to uczynić w najbliższym czasie i już mnie krew zalewa, zdecydowanie jestem na nie, jeśli chodzi o palenie i też nie mam prawa jazdy i jest z mi z tym bardzo dobrze, jak tak to czytałam to wiele nas łączy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak czułam jak czytam Twojego bloga że wiele nas łączy heheheh :) wiem co czujesz na myśl o dżinsach i już Ci współczuję :)

      Usuń
  3. no prawie jak bys o mnie napisala:D

    OdpowiedzUsuń
  4. 20 kg to świetny wynik :)) wiele pokrywa się z faktami o mnie:) a kebaby ja też lubię, tylko ciężko mi w to uwierzyć, że potrafisz je jeść bez wyrzutów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jem raz na tydzień lub rzadziej także wyrzutów brak jak najbardziej ☺

      Usuń
  5. fajnie się dowiedzieć czegoś o Tobie :) moje pełne imię to Natalia Marta Zuzanna :D trzecie z bierzmowania po siostrze, która na drugie ma Natalia :D moja siostra ma 4 latka i kiedyś nie umiała wymówić mojego imienia, zaczęła wołać na mnie Ada i tak zostało do dnia dzisiejszego, wszyscy tak się przyzwyczaili, że nawet w domu się tak na mnie po prostu mówi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :) śmieszna historia jesteś Natalia ale i Ada :)

      Usuń