piątek, 31 października 2014

Ulubieńcy października :D

Za nami kolejny miesiąc czyli pora na podsumowanie. Przez wielu z Was jeden z najmniej lubianych miesięcy. W moim przypadku nastąpiła zmiana i nie patrzyłam na ten miesiąc z perspektywy lubienia czy nie.. po prostu starałam się aby był jak najlepszy :D i nie mogę narzekać :D Fakt pogoda nie za bardzo dopisywała, ale czy tylko przez to miałam chodzić cały miesiąc nadąsana? :D no właśnie :D
No to zaczynajmy.

ULUBIONY TRENING
Wiem wiem wyda się wam że strasznie u mnie monotonnie ale nic na to nie poradzę że to właśnie trening z obciążeniem jest moim ulubionym z miesiąca na miesiąc :D


ULUBIONE ĆWICZENIE
W tym miesiącu to zdecydowanie MARTWY CIĄG który angażuje wiele partii mięśniowych : nogi, plecy i brzuch :D


ULUBIONA POTRAWA
W tym zabieganym miesiącu stawiałam na szybkie, pyszne i zdrowe posiłki. MUGCAKE to jedno z takich właśnie ekspresowych zdrowych słodkości :D


ULUBIONY PRODUKT SPOŻYWCZY
DYNIA!!!! Zdecydowanie na pierwszym miejscu :D bardzo często gościła u mnie w tym miesiącu :D ale także pyszny według mnie makaron orkiszowy :D powróciłam do częstszego jedzenia :D



ULUBIONE FIT PRZEKĄSKI
Gorzka czekolada,słonecznik i migdały to w tym miesiącu mój faworyt :D:D


ULUBIONA HERBATA
Wszystkie rozgrzewające i zawierające przyprawy takie jak cynamon, imbir i kardamon świetnie spisały się w październikową pogodę. Herbaty PUKKA mają świetne i pyszne smaki.


ULUBIONY KOSMETYK
W tym miesiącu zdecydowanie bardziej dbałam o dłonie. Zrobiło się już chłodniej, zdarzyły się przymrozki i ręce
potrzebują dodatkowego nawilżenia. U mnie świetnie spisała się maska do rąk z ZIAJI. Kompozycja zapachowa typowo jesienna : cytryna, pomarańcza, paczula i kminek :D


ULUBIONY GADŻET KOSMETYCZNY
Może żadne odkrycie bo przecież każdy ma w domu szczotkę..ale TANGLE TEEZER jest świetna..dzięki jej używaniu zauważyłam zdecydowaną poprawę moich włosów..nie są takie poszarpane..wielki plus..


ULUBIONY MANICURE
Krótkie klasyczne czarne paznokcie to jest to :D już dawno takich nie nosiłam.


ULUBIONY DODATEK WNĘTRZ
Moje dwa obrazki które już wam pokazywałam. Bardzo pozytywne napisy. Wstając rano wystarczy rzucić na nie okiem :D


ULUBIONY FILM
Ten miesiąc był typowo filmowy dlatego ciężko było mi się zdecydować.. koniec końców postawiłam na film "Niezgodna". Dużo akcji i ciekawa fabuła. Bardzo fajna gra aktorów :D Zdecydowanie polecam.


ULUBIONY SERIAL
Tutaj nie miałam żadnego problemu i "The Following" jest moim numerem 1 !! Pochłonęłam.. tak to dobre słowo.. pochłonęliśmy razem z mężem dwa sezony w ciągu dwóch dni.. dzięki temu serialowi w końcu polubiłam aktora Kevina Bacona :D Super historia, dużo zwrotów akcji..świetny na jesienne wieczory.. i już czekam ze zniecierpliwienie na 3 sezon :D



A co Wam najbardziej się podobało w minionym miesiącu? Macie swoich ulubieńców? :D

2 komentarze:

  1. oglądałam "Niezgodną" i bardzo mi się podobała :) a główny aktor! ah! miałam na co popatrzeć :D ja dostanę dużo miąższu z dyni od przyjaciółki i czas zrobić w końcu zupę dyniową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie tyle dyni a zupy jeszcze nie robiłam.. aż wstyd się przyznać :D chyba też w końcu muszę się za nią zabrać :D

      Usuń