niedziela, 12 października 2014

Sukces do udanej sałatki..czyli idealny dressing :D

Każdy z Nas wie że sukcesem udanej sałatki jest odpowiedni dressing, i to on robi całą robotę i nadaje smak naszemu daniu :D sama lubię kombinować w kuchni i często wymyślam różne dziwne połączenia :D Postanowiłam dzisiaj zebrać dla Was kilka pomysłów :D taka mini ściągawka :D może któraś z Was skorzysta i tym samym zmieni swoją sałatkę w niezwykłą i pyszną :D:D
Tak naprawdę na dressing składają się 4 główne grupy : BAZA, KWAS, ZIOŁA I PRZYPRAWY ORAZ DODATKI SMAKOWE :D ile głów tyle pomysłów :D bawcie się w kuchni, próbujcie, doprawiajcie, mieszajcie :D nie musicie sztywno trzymać się przepisu :D


A teraz pora na kilka pomysłów :D







Jakby co to moje pierwsze takie zabawy z power pointem więc musicie mi wybaczyć niedociągnięcia :D
To z czego będzie składać się wasza sałatka zależy wyłącznie od Waszej wyobraźni :D tak naprawdę przy dobrym dressingu wystarczy sama sałata :D Dodając do niej źródło białka i węglowodanów mamy pyszne, szybkie i pełnowartościowe danie :D Kiedyś dla mnie sałatki mogły nie istnieć kojarzyły mi się z stającymi kołkiem w gardle bezsmakowymi warzywami teraz już jest inaczej :D a wszystko za sprawą dodatków a także zmianie myślenia :D
Polecam Wam wypróbowanie powyższych :D:D:D
Bawcie się w kuchni :D

6 komentarzy:

  1. Super wszystko umieściłaś w jednym miejscu. Kradnę do mojego pulpitowego przepiśnika jeśli nie masz nic przeciwko :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kradnij kradnij jak najbardziej :) po to jest :) i korzystaj :)

      Usuń
  2. Świetny wpis :) mój ulubiony taki podstawowy sos to: oliwa z oliwek (tylko taka porządna), musztarda miodowa, ocet jabłkowy i ciut soku z cytryny i już ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak też lubię :) takie proste a dobre :) ale czasami szukam tez urozmaicenia :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny wpis. Wszystko się przyda :)
    A jakie stosujesz przykładowe proporcje octu do oliwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co tak naprawdę nie trzymam się jakiejś określonej zasady :D wszystko na oko :D

      Usuń