piątek, 3 października 2014

Puszysty kakaowy-orzechowy krem owsiany podany z sosem malinowym.

Dzisiejsze śniadanko na ciepło :D coś a la standardowa owsianka ale jeszcze lepsza :D 
W ogóle będąc owsianomaniakiem wszystko co będzie mieć w sobie owies będzie mi smakowało :D
Dziś miałam trochę więcej czasu rano dlatego mogłam chwilę dłużej postać przy kuchence :D
Owsianka była bardzo kremowa i puszysta, lekko kwaskowa z powodu malin :D ale według mnie maliny i kakao to duet znakomity :D


KAKAOWO-ORZECHOWY MUS OWSIANY PODANY Z CIEPŁYM SOSEM Z MALIN
Składniki:
  • 6 łyżek płatków owsianych
  • łyżka nasion chia
  • łyżka masła orzechowego
  • 100 g serka twarogowego
  • łyżeczka kakao
  • słodzidło wedle uznania
  • maliny
  • cynamon
  • białko jajka
  • łyżka wiórków kokosowych
Wykonanie:
Płatki, wiórki, masło i serek mieszamy wieczorem dnia poprzedniego, dodajemy odrobinę wody lub mleka dla rozrzedzenia około 100 ml. Będziecie widzieć co i jak :D Rano wyciągamy z lodówki, wszystko razem blendujemy na gładką masę,  jeśli jest to konieczne można dodatkowo dodać jakiegoś płynu. Przekładamy do garnka, i podgrzewamy na malutkim ogniu, w między czasie ubijamy białko na sztywno i dodajemy delikatnie do owsianki i jeszcze przez chwilkę podgrzewamy. Podajemy z ciepłym sosem z malin. Ja swoje po prostu włożyłam do mikrofalówki na chwilkę i gotowe :D było pysznie :D







2 komentarze: