piątek, 3 października 2014

Postanowienia październikowe :D

Sama w to nie wierzę.. ale nigdy nie robiłam żadnych postanowień.. to nie było w moim stylu.. poza tym zawsze twierdziłam że to bez sensu, bo i tak moje życie jest nudne i tyle.
A tak naprawdę to czy nasze życie będzie nudne czy nie zależy wyłącznie od Nas samych.. jeśli non stop będziemy to sobie powtarzać jak mantrę, tak też się stanie.. a czy nie lepiej dla nas samych abyśmy zrobili wszystko aby tak nie było ??? :D
Czy nie lepiej szukać cały czas czegoś nowego, poszerzać swoje zainteresowania, rozwijać pasje :D od razu robi się ciekawiej :D
W moim przypadku zmiana stylu życia na bardziej aktywny i zdrowszy była takim przełomem w myśleniu.. własnie wtedy zrozumiałam że do tej pory marnowałam swoje życie na nie robienie niczego..
Odkąd ćwiczę non stop coś się dzieje.. aktywność fizyczna spowodowała taki " efekt domina" ale w dobrym tego słowa znaczeniu :D gdy zaczęłam ćwiczyć, zaczęłam też gotować i co? I pokochałam to.. wciągnęłam w się w to tak bardzo że mogę powiedzieć że jest to moja kolejna pasja.. non stop szukam nowym pomysłów, nie boje się kombinować w kuchni :D co jeszcze spowodowały zmiany? Polubiłam swoje ciało, dbam o nie bardziej niż do tej pory :D
Założyłam bloga.. to sprawiło że na nowo przypomniałam sobie że kiedyś lubiłam pisać.. ba nawet chciałam napisać książkę.. skończyło się na kilkunastu zapisanych kartkach przeczytanych przez siostry :D ale kto wie co będzie w przyszłości :D
Jedna mała zmiana spowodowała wiele innych :D
Wracając do tematu postanowień :D
Uważam że warto sobie coś zaplanować i potem skrupulatnie to realizować bo czasem w codziennej pogoni zapominamy o wielu rzeczach i o przyjemnościach :D
Moje postanowienia nie będą jakieś ogromne :D takie małe na początek i zobaczymy jak mi pójdzie i ile z nich uda mi się zrealizować :D
Październik to jesień :D to i postanowienia będą jesienne :D
Chciałabym:
  • pójść na długi spacer np. po lesie bez stresu i myśleniu o tym że muszę zaraz wracać do domu bo trzeba to lub tamto zrobić.. 
  • zrobić sobie domowe spa :D z maseczką i peelingiem obowiązkowo :D
  • przeczytać do końca wybraną książkę 
  • zrobić danie jakie do tej pory nie robiłam z wykorzystaniem sezonowych produktów 
  • ograniczyć choć o połowę korzystanie z portali społecznościowych
  • ugotować zdrowy obiad, deser dla innych członków rodziny 
  • przestać przejmować się drobnostkami
  • przede wszystkim wyciszyć się i odpocząć 
Październik swą jesienna atmosferą skłania nas do odpoczynku i refleksji :D
Warto zwolnić na chwilę, odpocząć, zrelaksować się, znaleźć czas dla siebie i bliskich :D
Na mnie ten miesiąc działa  wyciszająco i uspokajająco :D





4 komentarze:

  1. Ja codziennie planuję następny dzień, polecam :) wiem co zrobić i kiedy, żebym nie siedziała bezczynnie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie powoli chciałabym to wdrożyć w moje życie :D

      Usuń
  2. "przestać przejmować się drobnostkami" - bardzo fajny punkt :) miałam kiedyś z tym ogromny problem, ale na szczęście pokonałam go i powiem Ci, że żyje się teraz o wiele lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super gratuluję :D Ja ciągle nad tym pracuję :D ale dam radę :D

      Usuń