czwartek, 2 października 2014

Pomysł na obiad gdy goni nas czas :D

Są czasem takie dni że niestety choć nie wiem jakbym się starała to jakoś brak mi czasu na wszystko :D zabiegana, zaganiana nie mam czasu myśleć co by tu upichcić :D
Nie dopuszczam jednak do tego aby chodzić głodną dlatego mam w zanadrzu kilka takich szybkich obiadków :D szybkie nie znaczy nudne lub niezdrowe.. nie, nie, nie :D
Wręcz przeciwnie.. był pyszny, zdrowy, sycący a co najważniejsze SZYBKI :D
Tak prawdę powiedziawszy to mógłby być jeszcze szybszy, gdybym kupiła gotowe tortille pełnoziarniste :D ale tak jakoś wyszło, że zrobiłam wszystko od podstaw :D Następnym razem jednak jak będę na zakupach zaopatrzę się w jakieś dobre wrapy z mąki pełnoziarnistej lub innej :D może coś znajdę :D
Jeśli macie więcej czasu możecie zrobić same naleśniki tak jak ja lub po prostu użyć kupnych :D
Tak naprawdę nadzienie jest najważniejsze :D Ja znów skorzystałam z sera pleśniowego i warzyw jakie miałam w lodówce :D  Przygotowanie całości zajęło mi około 30 min czyli jak widzicie nie za długo :D



NALEŚNIKI/TORTILLE Z KURCZAKIEM I WARZYWAMI Z SOSEM 
Składniki:

  • pierś z kurczaka
  • warzywa : u mnie sałata lodowa, troszkę kukurydzy, pieczarki, papryka, pomidor
  • kawałeczek około 25 g sera pleśniowego
  • łyżka jogurtu greckiego 
  • ulubione przyprawy : u mnie czosnek, mieszanka ziół, pieprz nie dawałam już soli bo ser sam w sobie jest słony
Na 2 grubsze naleśniki:
  • 50 g mąki gryczanej
  • białko jajka
  • woda dla odpowiedniej konsystencji
  • ulubione przyprawy
Wykonanie:
Smażymy naleśniki lub używamy gotowych :D
Pierś kroimy. Żeby zaoszczędzić czas ja wrzuciłam wszystko razem na patelnie czyli kurczaka, paprykę pokrojoną w kostkę, pieczarki, kukurydzę i przyprawy :D to wszystko podsmażyłam przez jakiś czas, następnie dodałam jogurt i ser, zmniejszyłam temperaturę  i dusiłam jeszcze chwilkę aż ser się rozpuścił :D Wyłożyłam na naleśniki, dodałam pomidora i sałatę i zjadłam ze smakiem :D Pychotka :D
Polecam :D







Smacznego!!!




2 komentarze:

  1. Chętnie zapraszam Cię do siebie, tylko weź to ze sobą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę chętnie zajrzę ale już zjedzone :P :D

      Usuń