wtorek, 14 października 2014

Pomysł na obiad.. czyli makaron z tuńczykiem w kremowym sosie pomidorowo-paprykowym z ricottą, serem pleśniowym i jarmużem :D

Właśnie zjadłam pyszny obiadek :D wykonanie jest mega proste i szybkie :D wielbicielom tuńczyka na pewno przypadnie do gustu :D Wygląda zwyczajnie a smakuje wyśmienicie :D Koniecznie spróbujcie :D


MAKARON Z TUŃCZYKIEM W SOSIE POMIDOROWO-PAPRYKOWYM Z RICOTTĄ, SEREM PLEŚNIOWYM I JARMUŻEM 
Składniki:

  • puszka tuńczyka w sosie własnym
  • makaron, ja użyłam orkiszowego wy możecie użyć dowolnego, ilość również wedle upodobań
  • jedna papryka
  • pół cebuli
  • 3 ząbki czosnku
  • chilli
  • łyżka ricotty około 50 g
  • kawałek sera pleśniowego około 25 g
  • pomidory dobrej jakości, ja użyłam pół puszki
  • jarmuż
  • oregano lub bazylia
Wykonanie:
Na patelni podduszamy paprykę z cebulką. Ja zawsze najpierw podsmażam na patelni spryskanej PAMEM a potem dodaje wodę i duszę na małym ogniu. W między czasie gotujemy makaron.  Do warzyw dodajemy drobno pokrojone chili (ja wyjęłam pestki) i przeciśnięty czosnek oraz pomidory. Dusimy chwilkę. Dodajemy ricottę, tuńczyka i pokrojony drobniej ser pleśniowy. Przyprawiamy bazylią lub oregano i czekamy aż ser się rozpuści. Pod koniec dodajemy porwany drobniej jarmuż i jeszcze chwilkę podgrzewamy :D możecie od razu dodać do tego makaron :D

P.S Ja używam tych pomidorów :D z tego co wiem można je dostać w PL :D według mnie najlepsze :D







SMACZNEGO!!!

4 komentarze:

  1. Uwielbiam każdy makaron, a taki to już na pewno niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była pychotka :D zwykły tuńczyk przemienił się w niezwykłego :D:D

      Usuń
  2. Bardzo lubię makaron z tuńczykiem :)Twoja wersja jak zwykle pomysłowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie:D napewno Ci posmakuje :D

      Usuń