piątek, 3 października 2014

Pieczona waniliowo-kokosowa owsianko-jaglanka z ricottą, malinami i gorzką czekoladą :D

Pora wypróbować moje nowości w kuchni :D mowa o płatkach jaglanych i mące kokosowej ale znajdziemy tutaj także kremową ricottę :D bardzo długo jej nie jadłam dlatego postanowiłam ją dodać do dzisiejszego śniadania :D Na dzień dzisiejszy wiem że polubimy się z mąką kokosową :D ma świetny lekko słodkawy smak który mnie urzekł :D
Sam wypiek był pyszny :D i na pewno powtórzę :D dodatek masła orzechowego był dopełnieniem całości :D lekko kwaskowe maliny świetnie skomponowały się ze słodką mąką kokosową i resztą dodatków :D
Koniecznie wypróbujcie :D


WANILIOWO-KOKOSOWA OWSIANKO-JAGLANKA Z RICOTTĄ, MALINAMI I GORZKĄ CZEKOLADĄ PODANA Z MASŁEM ORZECHOWYM 
Składniki

  • 30 g płatków owsianych
  • 30 g płatków jaglanych
  • 1 łyżka wiórek kokosowych lub nasion chia
  • 20 g mąki kokosowej
  • ziarenka wanilii/esencja lub aromat waniliowy
  • słodzidło wedle upodobań
  • białko jajka
  • szczypta proszku do pieczenia
  • maliny
  • pół kostki gorzkiej czekolady
  • 65 g ricotty 
  • masło orzechowe do podania
Wykonanie:
Płatki jaglane, owsiane, wiórki kokosowe oraz jeśli używacie prawdziwej wanilii laskę z której wyjęliście nasionka zalać na noc mlekiem lub wodą w zależności jak lubicie. Płynu tylko tyle aby przykryło delikatnie płatki ja zawsze daje na oko ale myślę że około 1/3 szklanki :D Rano dodaje mąkę kokosową, ricottę, białko, proszek, słodzidło i mieszam wszystko dokładnie. Kilka malin kroję na pół i dodaję delikatnie do masy :D na wierzchu posypuję pokrojoną gorzką czekoladą :D Wkładam do piekarnika do 200 st. i piekę około 30 min może ciut dłużej :D Na koniec jeszcze ciepłe smaruje masłem orzechowym :D
Pychotka :D









Niestety i mnie dopadło jakieś choróbsko.. już wczoraj czułam że mnie rozkłada.. mam nadzieję że to po prostu zwykłe jesienne przeziębienie a nie jakieś grypsko.. bo tego to bym bardzo nie chciała..
Tymczasem od rana leczę się naturalnie..wypiłam wielką szklankę ciepłej wody z cytryną i imbirem :D Zobaczymy co będzie dalej :D ale myślę że dzisiejszy dzień spędzę w domu, leniąc się do woli w łóżku :D bo przecież każdemu należy się od czasu do czasu takie błogie lenistwo i nic nie robienie :D Oczywiście na ile starczy mi sił, poszaleje w kuchni jak to przy weekendzie :D 
Dla was dużooooo zdrowia i udanego dnia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz