sobota, 4 października 2014

Pieczona cukiniowa owsianka kokosowo-cytrynowa z gorzką czekoladą :D

Dzisiejsze śniadanie również zapieczone i równie dobre jak poprzednie.. można powiedzieć że lekko tropikalne:D już kiedyś wykorzystywałam cukinię w wypiekach i jakoś sama nie wiem czemu o niej zapomniałam :D świetnie nadaje się do wypieków :D i dodatkowo sprawia że nasze śniadanie jest bardziej zdrowsze :D


PIECZONA CUKINIOWA OWSIANKA KOKOSOWO-CYTRYNOWA Z GORZKĄ CZEKOLADĄ I MASŁEM ORZECHOWYM 
Składniki:

  • 60 g zmielonych płatków owsianych
  • 20 g mąki kokosowej
  • łyżka wiórków kokosowych
  • szczypta proszku i sody
  • kostka gorzkiej czekolady 
  • pół małej cukinii startej na tarce
  • 2 białka jaj
  • serek twarogowy lub gęsty jogurt grecki około 100 g może więcej (jeśli będzie za gęste dodajcie więcej
  • skórka otarta z jednej cytryny
  • słodzidło
  • aromat waniliowy lub ziarenka wanilii opcjonalnie
  • masło orzechowe do podania
Wykonanie:
Wszystkie składniki mieszamy razem. Czekoladę siekamy i dodajemy na końcu. Wkładamy do nagrzanego piekarnika do 200 st. i pieczemy około 30-35 min. Podajemy z masłem orzechowym.
Smacznego!!!








Przeziębienie nie odpuszcza jak na razie.. smarkam, kicham i nie czuję się zbyt dobrze dlatego dzisiaj mam w planach nie wychodzić w ogóle z łózka :D jedynie w porze karmienia :D:D

4 komentarze:

  1. Wygląda obłędnie! I ten kokos, uwielbiam wszytsko co kokosowe.
    Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :d mam nadzieję że mnie nie rozłoży na dobre.. ta była megaaa kokosowa :D

      Usuń
  2. Strasznie podobają mi się te Twoje zapiekane owsianki :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wierz mi ze są pyszne :D a kombinacji jest cała masa :D spróbuj ;d

      Usuń