środa, 8 października 2014

Pieczona buraczana owsianka truskawkowa :D

Mega czerwone, słodkie i pachnące śniadanko :D nawet  nie myślałam że połączenie buraka i truskawki jest tak dobre :D
Nagotowałam buraków i jakoś musiałam je wykorzystać :D i po raz kolejny przekonałam się że są świetnym dodatkiem do potraw na słodko :D
Mniam, mniam, mniam :D


PIECZONA BURACZANA OWSIANKA TRUSKAWKOWA PODANA Z MASŁEM ORZECHOWYM 
Składniki:

  • 60 zmielonych płatków owsianych
  • 1 łyżka wiórków + 1 lub dwie łyżki mąki kokosowej
  • 100 g startego ugotowanego buraka
  • kilka truskawek, ja użyłam mrożonek, włożyłam na chwilkę do mikrofalówki żeby dało się je pokroić
  • 1 białko
  • serek twarogowy 100 g
  • wanilia
  • cynamon
  • słodzidło wedle uznania
  • po troszkę sody i proszku
  • ja użyłam odżywki ale jeśli nie używacie dodajcie dodatkowo 1 łyżkę więcej np. wiórków lub mąki kokosowej
  • jeśli będzie za gęste odrobinka mleka
Wykonanie:
Jak zwykle banalnie proste, wszystko razem mieszamy i wkładamy do nagrzanego piekarnika do 220-200 st. Pieczemy około 30-40 min :D Możemy podać z masłem orzechowym. :D






SMACZNEGO!!!

6 komentarzy:

  1. od razu musialam wejsc po tytule posta <3 wyglada przepysznie jestem ciekawa smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burak podobnie jak cukinia swietnie sprawdza sie w wypiekach z tym ze burak jest słodszy ;:D

      Usuń
  2. gdyby ten przepis był w sezonie na truskawki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamrożone w lecie również są świetne:D

      Usuń