piątek, 31 października 2014

Październik w słowach : Nie(zwykły) dzień :D

Dzisiaj mam dla Was ostatni post październikowego wyzwania Różowej Klary :D hasło przewodnie to po prostu nasz dzień w zdjęciach :D
Dlatego przechodząc do rzeczy mam dla Was kilka fotek :D
Zaznaczę że ostatnie dni nie należały do bardzo fascynujących.. były bardzo zabiegane i jakoś miałam mniej czasu na pstrykanie fotek :D ale kilka udało się zebrać :D



Prowiant spakowany także lecę :D 


Zapowiada się piękny lecz chłodny dzień :D godzina 7:00


 W drodze do pracy humor mi dopisuje :D


 Pora na drugie śniadanie :D pyszny omlecik owsiany :D ostatnio moje ulubione danie na wynos :D z różnymi dodatkami :D


Do tego obowiązkowo ulubione cappuccino bez cukru i chwila lektury w oczekiwaniu na autobus :


Już w domu i pora na trening :D Motywacja zdecydowanie lepsza :D


 Cotygodniowe zakupy :D wszędzie dynie i dynie :D


Z racji tego przygotowania musu to konieczność :D Kiedyś pytaliście jak robię :D właśnie tak kroję w kostkę, do piekarnika i potem blenduję :D



 Biedny blender musi się dziś pomęczyć bo zabrakło masełka orzechowego.. ale jak zawsze mnie nie zawodzi i daje radę do końca :D Wiecie co jest najlepsze w robieniu domowego masła? Oblizywanie miski i czego się da po skończeniu ;D mniam mniam :D bo przecież nic się nie może zmarnować :D


Zabawy z włosami i pierwszy w życiu kłos :D jak myślicie pasuje mi?


Wieczorny relaks przy pysznej herbatce i stacji RMF Święta :D
Do tego serek wiejski, chwila z książka i zasłużony sen :D






4 komentarze:

  1. Dynie królują, takie pyszności u ciebie! :) zresztą co ja się dziwię, jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj dziękuję Ci bardzo :D dynie są wszechobecne ostatnio u mnie :D

      Usuń
  2. Na widok tego masełka aż ślinka cieknie! ;) I omleta też, cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak masło to moja wielka miłość :)

      Usuń