sobota, 4 października 2014

Owsiany dyniowo-bananowy serniczek :D

Pyszny :D i znów z dynią :D korzystam póki mogę z jej smaku :D tym razem na drugie śniadanko zjadłam sobie mega zdrowy serniczek :D następnym razem gdy będę go robić najpierw go schłodzę bo niestety tym razem nie mogłam się mu oprzeć.. a myślę że dzięki temu byłby jak prawdziwy sernik.. :D



DYNIOWO-BANANOWY SERNICZEK
Składniki:

  • 40 g mielonych płatków owsianych
  • pół banana
  • 2-3 łyżki puree z dyni
  • łyżka mąki kokosowej
  • białko jajka
  • 150 g serka twarogowego
  • szczypta proszku
  • opcjonalnie cynamon, wanilia i coś do posłodzenia :D
Wykonanie:
Ja poszłam na łatwiznę.. wszystkie składniki umieściłam w misce i zblendowałam :D przelałam masę do foremki sylikonowej i wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 200 st. Po jakiś 15 min zmniejszam temp. do 180 st.i piekę około 40 min :D Musicie sprawdzać aż patyczek będzie suchy :D wiadomo sernik potrzebuje więcej czasu :D ale wierzcie mi warto czekać :D 
Polecam :D









SMACZNEGO!!!


2 komentarze:

  1. Robiłam dyniowe serniczki z Twojego przepisu i były super, więc ten tez zrobię :)
    Ada a czy mogłabyś w którymś z postów o Swoim dziennym jadłospisie?Jeśli to oczywiście
    nie zbyt prywatne pytanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się któregoś dnia skleić coś konkretnego :D

      Usuń