sobota, 18 października 2014

Owsiano gryczane placuszki dyniowe z ricottą i sosem owocowym :D

Dawno nie było u mnie żadnych placuszków, a z racji tego że ostatnio ześwirowałam na punkcie dyni postanowiłam ją do nich wykorzystać :D Wyszły pyszniutkie i mięciutkie :D Zdecydowanie kolejny udany pomysł :D



GRYCZANO- OWSIANE PLACUSZKI DYNIOWE Z RICOTTĄ I SOSEM OWOCOWYM
Składniki:
  • 25 g mąki owsianej lub zmielonych płatków
  • 25 g mąki gryczanej
  • miarka odżywki jeśli używacie, jeśli nie dodajcie więcej którejś z mąk
  • słodzidło
  • odrobina proszku i sody 
  • aromat waniliowy
  • 3 łyżki puree z dyni ( rozgniecionej dyni)
  • 2 łyżki ricotty
  • 1 jajko
  • maliny, truskawki  borówki po trochę każdego na sos
Wykonanie:
Suche składniki mieszamy razem. W drugiej misce mieszamy mokre, polecam użyć blendera ręcznego żeby powstała gładka masa :D mieszamy obie miski razem i smażymy chwilkę z każdej strony pilnując żeby za bardzo się nie spiekły :D Sos to po prostu zblendowane owoce bez żadnych dodatków :D




 
A na koniec.. tak wyglądały moje placuszki po sesji zdjęciowej :D:D Jak wam się podoba taka prezentacja hahaha :D



SMACZNEGO!!!

8 komentarzy:

  1. Mniam:) Muszę zacząć w swojej kuchni sezon dyniowy, bo jeszcze nic z nią nie robiłam :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie bo jeszcze trochę i po dyni :D

      Usuń
  2. Świetny blog! Ciekawie :)
    Zapraszam Cię do mnie... myślę,że mój post MonaVie mógłby Cię zainteresować...
    Pozdrawiam
    http://poprostumeg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń