wtorek, 21 października 2014

Najbrzydsza owsianka pełna zdrowia :D

Przychodzę do Was dzisiaj z najbrzydszą do tej pory na blogu zapieczoną owsianką :D długo zastanawiałam się czy wrzucać Wam zdjęcia i przepis i stwierdziłam że niby dlaczego nie ? :D nie zawsze wygląd dania odzwierciedla jego smak :D Nazwałam  ją owsianką z bagien :D myślę że nie pogardziłby nią sam Shrek :D Serio :D



PIECZONA KAKAOWO-CUKINIOWA OWSIANKA Z JAGODAMI I JEŻYNAMI 
Składniki:

  • 60 g mielonych płatków owsianych
  • łyżka siemienia lnianego może być całe lub mielone
  • łyżeczka kakao
  • 1/3 łyżeczki sody i proszku
  • aromat waniliowy lub ziarenka wanilii
  • jeśli używacie odżywka waniliowa jeśli nie 2 łyżki wiórek kokosowych
  • słodzidło
  • 2 białka lub całe jajko
  • garść jagód
  • kilka jeżyn 
  • 1/3 dużej cukinii startej na tarce
  • gorzka czekolada pół lub cała kostka
  • w razie potrzeby dwie łyżki wody lub mleka
  • do podania masło orzechowe
Wykonanie;
Suche składniki mieszamy w misce. W drugiej ścieramy cukinię dodajemy dwa białka i jagody. Ja użyłam zamrożonych ale możecie użyć świeżych. Mieszamy zawartość obu misek i w razie potrzeby dodajemy 2 łyżki wody lub mleka. Wykładamy do foremki. Na wierzchu układamy jeżyny i pokruszoną gorzką czekoladę. Wkładamy do nagrzanego do 200 st. piekarnika i pieczemy minimum 35 min. Jeśli potrzeba dłużej trzymamy dłużej. I zajadamy :D 
Mam nadzieję że jej wygląd was nie odstraszy :D



SMACZNEGO!!

10 komentarzy:

  1. A mnie się podoba, kocham wszystko co zielone- a ta mi przypomina szpinak, który ubóstwiam :D Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że znalazłaś w niej coś ładnego :D ale smak pycha :D

      Usuń
  2. apetycznie tu u Ciebie ;)
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  3. haha no faktycznie nie wygląda najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś wyszło ale smak zrekompensował mi je wygląd :D

      Usuń
  4. jak to z tradycjonalistami bywa całkiem ciężko mi się przekonać do połączenia cukinii z czekoladą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda bo jest pysznie :D robiłam chyba kiedyś ciasto czekoladowe z cukinią i było pyszne :D musisz się przekonać i zrobić pierwszy krok :D może warto i akurat ci posmakuje :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. No powiedzmy :D za urodziwa nie jest ale przynajmniej pyszna :D

      Usuń