wtorek, 21 października 2014

Moje przyzwyczajenia, dziwactwa i nałogi :D

Każdy z nas ma swoje przyzwyczajenia jedne dobre inne gorsze..które dla kogoś z zewnątrz mogą wydawać się dziwne ale dla nas są codziennością i ułatwiają nam życie :D Dzisiaj chciałam Wam troszkę o mnie napisać żebyście mogli lepiej mnie poznać :D
Nie przedłużając przejdę od razu do rzeczy :D
Jakie mam przyzwyczajenia, dziwactwa i nałogi?

  • picie co dzień ciepłej przegotowanej wody z cytryną zawsze w tej samej szklance bo w innej nie smakuje tak samo :D:D nie wyobrażam sobie zacząć teraz inaczej dnia naprawdę :D zawsze przygotowuję sobie ją wieczorem a rano podgrzewam :D
  • wstawanie od rana nawet w weekendy tylko po to żeby zjeść moją pyszną pieczoną owsiankę :D
  • słuchanie radia RMF FM podczas treningu :D sama nie wiem dlaczego akurat ta stacja :D ale tak się do tego przyzwyczaiłam że po prostu lepiej mi się tak ćwiczy :D
  • słuchanie starych polskich przebojów i nie tylko przy lampce wina :D
  • planowanie. Od niedawana. Lubię mieć wszystko zaplanowane i poukładane. I od razu zaznaczę że to nie jest tak że żyję z notesem w ręku i odhaczam każdą wykonaną czynność spontaniczność też jest fajna :D 
  • zawsze idąc gdzieś z mężem wybieram jego prawą stronę :D wiem wiem dziwne ale tak jest i po drugiej czuje się nieswojo :D
  • lubię mieć zawsze przy łóżku ulubioną książkę, notes z długopisem w razie gdybym nagle doznała jakiegoś olśnienia i chciała coś zanotować :D
  • w mojej lodówce nigdy nie może zabraknąć jajek i serka wiejskiego :D czasem zdarzy się że mam tych serków z pięć.. bo zawsze jak wchodzę do sklepu biorę serek.. jakaś dziwna moc zawsze przyciąga mnie w tamtym kierunku :D
  • z racji zbliżających się coraz większymi krokami Świąt muszę o tym wspomnieć i proszę o wyrozumiałość.. co roku oglądam Kevina :D:D choćby nie wiem co :D to nic że znam go na pamięć :D 
  • szykowanie posiłków dzień wcześniej :D czy jestem następnego dnia w domu czy nie lubię mieć już przygotowane chociaż bazy wyjściowe danego dania :D
  • gdy trenuję muszę mieć zawsze wcześniej przygotowany odpowiedni ciężar na każdej sztangielce czy sztandze :D 
  • lubię porządek i jak wszystko jest równo poukładane.. nie wiem jak wy ale na mnie nie domknięte  szafki lub szuflady działają jak płachta na byka :D
  • zawsze gdy rano odpalam komputer pierwszą stroną jaką włączam jest Facebook i zdaję sobie sprawę że to jest mój zły nawyk..
  • telefon, wiem jak to zabrzmi ale jestem tak do niego przyzwyczajona że nie wyobrażam sobie wyjścia bez niego z domu.. lubię mieć ciągły kontakt ze znajomymi :D
  • trening w samotności :D najlepiej ćwiczy mi się samej kiedy jestem maksymalnie skupiona na tym co robię :D  
  • Moim nałogiem jest kawa :D mowa oczywiście o tej prawdziwej z ekspresu :D i tak wiem że zakwasza organizm i nie należy do super zdrowych, ale dla mnie taka filiżanka lub dwie dziennie są ogromną przyjemnością :D lubię się przy niej relaksować :D swego czasu wypijałam zawsze przed treningiem mocną czarną kawę, która dodawała mi dodatkowego powera :D Zresztą przy kawie świetnie się rozmawia :D i obowiązkowo musi być wypita w ulubionej filiżance :D
  • Skoro jesteśmy przy nałogach to nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała o maśle orzechowym :D ale myślę że to zdrowy nałóg :D o takkkkkkk :D uwielbiam.. i jeśli ktoś odebrałby mi teraz możliwość zjedzenia codziennie łyżki lub dwóch sprawiłby że byłabym nieszczęśliwym człowiekiem :D Czasem siedzę i tak myślę sobie co by było gdybym była uczulona na orzechy? O nie.. nawet nie chce dopuszczać do siebie takiej myśli :D kocham kocham i jeszcze raz kocham :D oczywiście mowa o domowym bo żadne inne teraz mi nie smakuje :D 
  • Zakupy :D każdego rodzaju :D spożywcze ,odzieżowe nie ważne jakie : lubię chodzić po sklepach i tyle :D Skoro już jesteśmy przy zakupach to mam manie kupowania rzeczy które tak naprawdę nie są mi potrzebne :D ale zdaje sobie dopiero z tego sprawę wtedy kiedy nic mi się nie mieści w szafkach :D 
  • lubię ćwiczyć przy lustrze :D kiedyś próbowałam bez i czułam że czegoś mi brakuje :D
  • jestem uzależniona od aktywności fizycznej :D i to jest chyba mój najlepszy nałóg :D
  • podobnie jest ze zdrowym odżywianiem ;D ale to już pewnie wiecie :D
  • zawsze jem owsiankę tą samą łyżeczką :D ale podobnie jest z innymi narzędziami kuchennymi :D zawsze używam tej samej foremki, garnka, talerza czy miseczki :D
  • gdy mam gorszy dzień lubię słuchać dołujących piosenek 
  • czytanie etykiet :D tak weszło mi to w krew że musiało się tu znaleźć :D pierwsze co robię gdy kupuje jakiś produkt to sprawdzam co tak naprawdę się w nim znajduje :D
  • jedzenie dużej ilości owoców i warzyw. Teraz dla mnie to normalka jak codzienna toaleta :D
  • zdarza się że mam słomiany zapał.. napalam się na coś bardzo bardzo bardzo a potem nic z tego nie wychodzi.. bo albo braknie czasu albo chęci 
  • mam swoją ulubioną czerwoną włochatą poduszkę (z PEPCO) która zawędrowała ze mną aż do Norwegii :D lubię ją trzymać na kolanach gdy oglądam film, czytam książkę lub korzystam z komputera ;D
  • używanie dużej ilości wszelakich przypraw a ograniczenie soli :D
  • Ryby :D kocham :D i mogłabym jeść codziennie a nie "tylko w piątek"
  • Śniadania tylko na słodko :D

Tak naprawdę mogłabym wam jeszcze wymieniać, wymieniać i wymieniać  :D Każdy z nas ma swoje przyzwyczajenia i nawyki które tworzą naszą rzeczywistość :D Nie wiem jak u Was ale mi dają one swego rodzaju poczucie bezpieczeństwa :D ułatwiają codzienność :D Można mieć złe i dobre nawyki ja odkąd zmieniłam styl życia zauważam że tych złych jest już coraz mniej :D Wykonywanie co dzień tych samych czynności pozwala nam wypracować sobie taki rytm dnia który sprawia że dzień jest lepszy i zdecydowanie łatwiejszy:D
Dobre nawyki dodają sił energii, mogą być fundamentem dla zdrowia czy urody :D i są według mnie każdemu potrzebne :D 
Gorzej gdy takie błahe przyzwyczajenia na dłuższą metę mogą wpływać na nasze życie prywatne i zdrowie.. należy zdać sobie sprawę które z naszych nawyków mogą mieć takie działanie destrukcyjne  i próbować je małymi krokami zamienić na lepsze :D Taka mała zmiana jak poświęcenie chwilki rano na zjedzenie śniadania mogą korzystnie wpłynąć na nasze zdrowie, samopoczucie i wygląd :D

Ależ się rozpisałam dziś, mam nadzieję że chociaż jedna osoba wytrwała do końca :D 
A jak jest z Waszymi nawykami? Macie jakieś dziwactwa??

16 komentarzy:

  1. Hehe, sporo moich dziwactw pokrywa się z Twoimi.Np słuchanie Rmffm- tylko i wyłacznie, mam nawet specjalne słuchawki do biegania w których mam ustawioną RMfmke, rónież cwiczę i biegam sama i mimo ze w lesie i polami, to jakoś obecność czyjakolwiek mnie wkurza :) ,o maśle orzechowym i słodkim śniadaniu nie mówię nawet hihi, używam również ciągle tych samych sprzętów, i strasznie się do nich przywiązuję, jestem anty dotykowa jeśli chodzi o tel, i teraz mam problem, bo muszę mieś smartfona, ale nie umiem się do niego "zabrać" :) I chyba najgorsze maniactwo- to pzrewieszanie bombek na choince- mam to po mojej mamie, póki choinka stoi ubrana- póty ja bedę 100razy dziennie poprawiać łańcuchy i bombki ku rozpaczy domowników :D i jeszcze pewnie duzo innych, ale to takie podstawowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą choinką padłam :D haha.. ale przynajmniej masz piękną i zorganizowaną choinkę :D

      Usuń
  2. Z niedomkniętymi szafkami mam tak samo :) tez lubię jak wszystko jest poukładane i obrócone we właściwą stroną - np. opakowania w szafkach tak żeby było widać "front" :) ręczniki poprawiam jak krzywo wiszą i mają zagięty róg :) itp. :) i z chodzeniem po prawej stornie też mamy tak samo - zawsze, obojętne z kim idę - muszę! iśc po jego prawej stronie :) fajne są takie dziwactwa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zapomniałam o ręcznikach hehehe :D

      Usuń
  3. Wszystko fajnie pięknie. Milo się czytało, dotrwałam do końca z wieloma sprawami mam bardzo podobnie.Pytanie, po co tyle znaku " :D " ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie? :D staram się do wszystkiego podchodzić pozytywnie a tymi buźkami chcę Wam troszkę przekazać tej pozytywnej energii :D

      Usuń
  4. Też pijam wodę z cytryną :D, a Kevina widziałam może raz czy dwa razy w życiu i już mu podziękuje :D. NIE MOGĘ SIĘ ŚWIĄT DOCZEKAĆ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :D Uwielbiam Święta i czekam na nie cały rok :D i na tą atmosferę przed :D

      Usuń
  5. też jestem dziwakiem, fajnie że w u Ciebie większość tych dziwactw jest pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas na swój sposób jest dziwakiem :D

      Usuń
  6. a podasz przepis na masło orzechowe? :) :) :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :D ale tak naprawdę to żadna filozofia :D podprażam orzechy na suchej patelni lub w piekarniku i blenduje :d troszkę z tym schodzi i trzeba robić przerwy żeby nie spalić sprzętu ale warto :D można dodać toszkę soli do smaku lub kombinować z innymi przyprawami ale ja uwielbiam takie czyste naturalne :D

      Usuń
    2. a z jakich orzechów je robisz? :)

      Usuń
    3. Z ziemnych ale robiłam też z migdałów :D

      Usuń
  7. Niektóre z tych Twoich dziwactw nie są wcale takie złe, jak np. przygotowywanie posiłków na drugi dzień. To akurat się ceni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i to bardzo :) duża oszczędność czasu :)

      Usuń