sobota, 25 października 2014

Moja jesienno-zimowa wishlista :D

Nie wiem jak wy ale ja już wczoraj napisałam list do Świętego Mikołaja.. nie no żarcik.. choć myślę że spokojnie taka lista mogłaby się równie dobrze nazywać Mój List do Mikołaja :D
Ostatnio na blogach zaczęły pojawiać się coraz częściej różnego rodzaju chciejlisty :D postanowiłam że i ja taką stworzę a co!!! :D Taka lista to fajna rzecz która według mnie pozwoli nam w miarę możliwości skrupulatnie z niej korzystać.. poza tym okres jesienno zimowy jest takim czasem w którym jakoś bardziej człowiek daje się ponieść rozmyślaniom i marzeniom o tym co chiałby mieć, czego mu brakuje lub co by się jeszcze przydało :D a grudzień sprawia że częściej i chętniej obdarowujemy się różnymi upominkami :D więc dlaczego ja nie miałabym sobie robić takich prezentów.. a kto wie może ktoś z bliskich posłuży się tą listą hahaha :D
Jeśli jesteście zainteresowani zapraszam do dalszego czytania :D sama jestem ciekawa ile z tych rzeczy uda mi się zrealizować :D


  1. Już od dawna poluję na jakąś dobrze leżącą na mnie koszulę koniecznie w kolorze czarnym i czerwonym :D Świetnie wpasowuje się w mój styl a nie mam jeszcze takiej w mojej szafie. Ogólnie po utracie kilogramów moja szafa jest dosyć uboga.. choć może uboga to złe słowo.. ubrania są i to dużo tylko szkoda że nic nie pasuje i jest co najmniej o dwa rozmiary za duże.. chyba w końcu muszę się wziąć za jej uporządkowanie
  2. Czapkoszalik. Podobają mi się takie 2 w 1 :D
  3. Pomadki EOS. Słyszałam dużo dobrego na ich temat i że kuszą zapachem i smakiem :D a d tego świetnie pielęgnują .
  4. Wielkie ciepłe kapciochy :D Muszą być jak największe, najcieplejsze, mega puchate i kolorowe :D W tym przypadku przepych to podstawa :D
  5. Rozświetlacz z MAC. Już od dawna marzy mi się jakiś produkt z tej firmy ale jakoś nigdy nie mogłam się na nic konkretnego zdecydować. Jednak od jakiegoś czasu lubię oglądać na YT kanały polskich blogerek i każda z nich bez wyjątku poleca własnie ten produkt. Myślę że warto zainwestować w taki kosmetyk :D
  6. Buty z NIKE. Tych nigdy nie mam dość a kolor fioletowo-niebieski mnie jakoś urzekł.
  7.  Lampki kuleczki. Niekoniecznie w tym kolorze myślę bardziej o neutralnych kolorach. Przeglądając Internet zauważyłam że świetnie ocieplają wnętrze i teraz w okresie jesienno-zimowym sprawdzą się świetnie. Poza tym bardzo lubię takie świecąc dodatki do wnętrz :D
  8. Biżuteria. A konkretnie jakaś unikalna bransoletka i wisiorek :D Lubię takie nietypowe cudeńka :D
  9. Dobra patelnia ceramiczna. Oj tak aż sama się dziwię że jeszcze takiej nie mam w swojej kuchni :D Świetna rzecz, nic nie przywiera, można smażyć bez użycia zbędnego tłuszczu.. po prostu FIT gadżet :D Szukałam w norweskich sklepach ale jakoś nie mogę nigdzie znaleźć.. chyba bardziej lubią teflon..
  10.  LunchBox z wieloma przegródkami. Kolejna niezastąpiona rzecz :D
  11. Ciepłe grube skarpety z motywem norweskim.
  12. Legginsy z NIKE w nietypowy wzór. 
  13. Ciepły rozpinany sweter/cardigan :D o tak tego zdecydowanie brakuje w mojej szafie i powinno chyba znaleźć się pod numerem pierwszym .
  14.  Książki. A konkretnie trylogia Veronici Roth. Ostatnio razem z mężem oglądaliśmy film na jej podstawie i chętnie przeczytałabym dalsze części :D
  15.  Słoiki Ball. Owsianki i koktajle wyglądałyby w nich cudnie. Marzą mi się dwie wersje kolorowe i zwykłe :D
  16. Świeczki Yankee Candle. Klasyk wśród świeczek zapachowych a ja do tej pory nie miałam okazji żadnej wypróbować. Jakiś świąteczny zapach byłby teraz idealny. Są bardzo trwałe, pięknie pachną i długo się palą. Idealne na jesienno- zimowe wieczory :D



A wy już zrobiłyście swoją listę?? :D


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hahaha :D:D Musisz zrobić swoją listę :D:D

      Usuń
  2. Ada jeśli chodzi o biżuterię polecam Ci zajrzeć na bydziubeka.pl - to nie jest żadna reklama :) - po prostu mnie oczarowały bransoletki Ani Dziubek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś właśnie słyszałam i już tak pobieżnie patrzyłam wczoraj :D i fakt są świetne :D dzięki za info :D to jest to :D:D poproszę więcej takich porad :D:D

      Usuń
  3. Chyba szykują się spore zakupy ;) nigdy nie widziałam szaliko-czapki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam na kimś i mi się podobało :D ale gdzie to upolować to nie mam zielonego pojęcia :D oj tak zakupy będą spore ale liczę też na Świętego Mikołaja :D

      Usuń