poniedziałek, 20 października 2014

Mój przykładowy jadłospis #4

Ostatnio jakoś znów brakuje mi czasu na wszystko.. i nie bywam tu tak często jakbym chciała dlatego obiecuję poprawę :D przychodzę do Was dzisiaj z kolejnym jadłospisem :D prosto, pysznie i przede wszystkim zdrowo :D

ŚNIADANIE
Waniliowa gotowana owsianka z masłem orzechowym, borówkami i gorzką czekoladą :D


II ŚNIADANIE
Owsiano gryczane placuszki dyniowe z ricottą i sosem owocowym :D


OBIAD
Naleśniki gryczane z warzywami i kurczakiem oraz sosem curry :D Pyszne :D ostatnio non stop robię bo świetnie nadają się na wynos :D



PODWIECZOREK
Sernikowy omlet dyniowo- waniliowy z sosem cynamonowym :D


KOLACJA 
Kolacja standard czyli SEREK WIEJSKI :D ostatnio dodaje do niego ząbek czosnku i inne przyprawy i zajadam z pomidorem :D strasznie mi smakuje takie połączenie :D

Pamiętajcie zdrowe nie znaczy nudne i nie smaczne :D:D:D

14 komentarzy:

  1. naleśniki gryczane z kurczakiem i warzywami najbardziej mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby prosto wygląda ale jest pyszne :D

      Usuń
    2. A można gdzieś znaleźć na nie przepis?:)

      Usuń
    3. Chyba nigdzie nie dodawałam :D ale już piszę bo to bardzo proste :D 50-60 g mąki gryczanej, 3 białka jaj i woda do odpowiedniej konsystencji :D to jet na jedną porcję :D możesz użyć również całych jajek :D

      Usuń
  2. jak robisz sos curry? jogurt naturalny+curry? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak i możesz dorzucić jeszcze jakieś przyprawy :D ja używam greckiego jogurtu :D

      Usuń
  3. Zazdroszczę, ja ostatnio się opuszczam w jedzeniu zdrowych produktów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łam się :D głowa d góry :D czasem tak jest.. może potrzebujesz takiej przerwy?? :D

      Usuń
  4. A powiedz mi jak robisz dokładnie gotowaną owsiankę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem zalewam wodą lub mlekiem płatki, wiórki, siemię lub nasiona chia :D co lubisz :D ja tak sobie miksuje :D rano przekładam do garnka dodaje jeszcze trochę płynu bo przez noc płatki wszystko wpiją i to na co mam akurat ochotę.. owoce, serek twarogowy , czekolada, kakao, masło orzechowe i odżywka wanilowa :D jesli nie używasz proponuję dodać jakieś słodzidło np. stewie, ksylitol lub miód i więcej np. wiórek kokosowych :D zależy od tego co używasz w swojej kuchni :D gotuję na malutkim ogniu :D dodajesz tylu płynu ile chcesz :D jeśli dasz mniej będzie mega gęsta taka jaką ja lubię najbardziej :D pozdrawiam ciepło :D

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. Też dzisiaj zjadłam serek na kolację ;-), do tego rzodkiewka ze szczypiorkiem i jest pyszna kolacja; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, jak zrobić omlet z podwieczorka ?o.O pyszota

    OdpowiedzUsuń