niedziela, 12 października 2014

Mój przykładowy jadłospis #3

Dzisiejsza niedziela bardzo leniwa :D wypiłam hektolitry herbaty chyba :D mam dla Was kolejny przykładowy jadłospis :D nie musicie się do niego dostosowywać :D ten tydzień nietreningowo ale jutro w planach trening :D zobaczymy jak będzie :D

ŚNIADANIE
Pieczona owsianka cukiniowo-bananowa i znów z nutką pomarańczy i piernika :D taka już jestem, jak się do czegoś doczepię to ciężko mi się odczepić :D było pysznie :D



II ŚNIADANIE
Najprostszy na świecie omlet z serka wiejskiego, płatków owsianych i białek jaj :D do tego sosik malinowo-dyniowy ze skórką pomarańczy :D miały być placuszki ale poszłam na łatwizne :D i zrobiłam omleta :D




OBIAD
Chyba najmniej fotogeniczne danie na tym blogu jak dotychczas ;D i wogóle :D ale co mi tam :D liczy się smak :D a ten zadowolił moje kubki smakowe :D zapiekanka dniowa z kaszą gryczaną, kurczakiem i masąąąąąą przypraw :D



PODWIECZOREK
O mniam mniam :D uwielbiam to wykonanie wątróbki :D pokombinowałam i wyszło coś prze-pysz-ne-go :D:D:D uwierzcie mi :D kokosowa wątróbka z jabłkiem i cebulą :D i oczywiście przyprawy :D do tego pieczona w piekarniku :D




KOLACJA
I tutaj standardowo zjem serek wiejski z masłem orzechowym :D chyba że wpadnie jakiś cheat :D:D kto wie :D

A u Was jak dzisiaj ?? :D Zdrowo i kolorowo ? Czy może cheatujecie?? :D

10 komentarzy:

  1. jakich przypraw najczęsciej używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wielu i co rusz odkrywam nowe :D ale taki standard u mnie to słodka papryka, chilli, czosnek granulowany, curry, kumin, oregano, bazylia, cynamon, goździki, kardamon, gałka muszkatołowa, imbir :D

      Usuń
  2. fajny pomysł na wątróbkę, może kiedyś ja też ją urozmaicę kokosem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ada, uwielbiam Twojego bloga :D próbuje Twoich przepisów i są naprawdę smaczne :) (już z facebooka próbowałam ;)) możesz podać przepis na wątróbkę...nigdy sama nie robiłam a może bym tak męża zaskoczyła, bo on lubi podroby a może i ja się do niej przekonam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :D fajnie że ktoś korzysta z moich przepisów :D wątróbka prościutka i szybka. Robię mieszankę mąki kokosowej i ulubionych przypraw. Obtaczam wątróbkę w rozmąconym jajku lub samym białku a następnie w mące i przyprawach. Podsmżam przez chwilkę z jednej i drugiej strony na patelni można użyć oleju kokosowego będzie podwójnie kokoswa. Następnie do naczynia żaroodporenego wkładam jabłka i cebullę pokrojoną wedle upodobań na to wątróbkę i do piekarnika aż będzie gotowa i jabłka z celbulką zmiekną :D
      Smacznego :D

      Usuń