sobota, 11 października 2014

Mój przykładowy jadłospis #2 :D i mini dodatek :D

Dzisiaj kolejna propozycja menu :D oczywiście nikogo nie namawiam żeby jadł jak ja :D każdy lubi co innego i każdemu co innego służy :D prosiliście o więcej takich postów dlatego staram się wywiązać z obietnicy :D

ŚNIADANIE
Podwójnie kakaowa pieczona owsianka dyniowo-pomarańczowa z nutką piernika :D


II ŚNIADANIE
Muffinkowe bułeczki dyniowe z ricottą :D jeśli chcecie przepis dajcie znać :D


OBIAD
Krewetki w sosie kokosowo-dyniowym z makaronem pełnoziarnistym :D z masą przypraw :D było pysznie :D mąż potwierdza :D



PODWIECZOREK
Sałatka z tuńczykiem. awokado i jajkiem :D



KOLACJA
I tutaj pewnie pójdę znów na łatwiznę i wszamię serek wiejski z warzywami :D Dzień był długi ciężki i tak naprawdę marzę już o łóżku hehe :D


Jeśli interesuje Was szczegółowo jakiś przepis dajcie znać :D :D :D
Dzisiaj również upiekłam mniej dietetyczny ale świetny chleb bananowy :D niebo w gębie bo już kiedyś jadłam :D Chętnych na jego zjedzenie nie brakuje wierzcie mi :D




Wczoraj odnośnie moich obrazków z napisami na ścianę, wybrałam się znów do sklepu i kupiłam kolejne pierdołki :D a dziś jakby mi było mało kolejny ekspres do kawy tym razem Dolce Gusto :D kawka pyszna :D


Pozdrawiam serdecznie :D

11 komentarzy:

  1. Widzę Kochana, że też zdecydowanie stawiasz na słodkie smaki :) Mam to samo! i kto powiedział, że słodkie musi być niezdrowe... :) super!
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak na ogół dwa z pięciu dań są na słodko :D zdrowo - słodko :D

      Usuń
  2. U Ciebie sezon dyniowy w pełni :) poproszę przepis na muffinki! ja najczęściej robię marchewkowe z mąki orkiszowej z ksylitolem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam póki jest :D przepis już jest :D marchewkowe ciacha są bomba :D

      Usuń
  3. Czekam na przepis na te babeczki. Czemu go nie ma. :D Czemu pytasz, to powinno być już dawno. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie się u Ciebie jada :)) u mnie dziś menu mało zdrowe, sobota - mecz - wino, drożdżowe paluchy czosnkowe i szarlotka - aż wstyyyd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D pysznie i zdrowo :D gdzie tam wstyd :D każdemu czasem się należy taki dzień odskoczni :D ważne żeby miło spędzić czas :D

      Usuń
  5. zaszalałaś :) nie chciałabyś może podać swojego przykładowwego planu treningowego? masz takie mięśnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam aż takichhhh mięśni to nie mam :D:D:D:D wiesz co dodawałam post wcześniej o treningu jaki obecnie wykonuje :D

      Usuń
  6. Wstawiłabyś przepis chlebka bananowego? :D

    OdpowiedzUsuń