czwartek, 9 października 2014

Mój przykładowy dzienny jadłospis :D

Kilka z Was prosiło mnie o mój dzienny jadłospis :D
Na wstępie zaznaczę że wszystkie przepisy które tu wrzucam to są właśnie moje codzienne posiłki i to nie jest tak że namawiam kogoś żeby jadł tak samo jak ja :D Dodatkowo jest to PRZYKŁADOWY jadłospis, nie jem codziennie tak samo :D w tym tygodniu ze względu na chorobę nie mam jakoś weny stać  w kuchni dlatego część posiłków jest pójściem na łatwiznę :D oczywiście zdrową łatwiznę :D Nie trzymam się sztywno jakiś ram każdego dnia :D po prostu jem zdrowo i to na co mam akurat ochotę :D Dzisiejszy dzień jest dniem bez treningu ale chciałabym żebyście wiedzieli że nie robi to dla mnie różnicy.. nie jest tak że w te dni jem mniej :D
Jeśli podobają się Wam takie posty i chcielibyście mogę wrzucać je częściej :D

ŚNIADANIE
Dzień zaczynam śniadaniem około godziny 7:00. I zawsze jest to owies :D na ciepło, na zimno, zapieczony czy w słoiku.. opcji jest wiele. Dzisiaj zjadłam ze smakiem owsiankę którą wrzucałam wam wczoraj czyli buraczano- truskawkową :D Była prze-pysz-na!!!! Na pewno będę ją powtarzać częściej :D buraki, truskawki mniam mniam !!! :D do tego domowe masełko orzechowe które jest u mnie stałym gościem na śniadaniach :D Moje śniadania mogą przerazić niektórych ponieważ często maja ponad 600 kcal, ale pamiętajmy że jest to najważniejszy posiłek w ciągu dnia i ma nam dać kopa energetycznego :D


2 ŚNIADANIE GODZINA 10:00-10:30
Często, praktycznie zawsze jest również na słodko, np w formie pieczonek, placuszków, babeczek czy zdrowych ciast :D Dzisiaj zjadłam ciasto fasolowe również z wczorajszego przepisu :D i powiem Wam że dzisiaj było jeszcze lepsze niż wczoraj :D


OBIAD GODZINA 13:30
Uwielbiam łososia a w połączeniu ze szparagami i sosem czosnkowym niebo w gębie :D




PODWIECZOREK GODZINA 16:30
Jak już wspominałam z racji choróbska dzisiaj postawiłam na ciepłe dania, a w tym użyłam naturalnego lekarstwa czyli masy czosnku :D i co mi tam że oddech po nim zwala z nóg :D było pyszne :D kurczak z warzywami i awokado na ciepło z masą rozgrzewających przypraw :D



KOLACJA GODZINA 20:00
Na kolacje pójdę na łatwiznę i wsunę serek wiejski który nawiasem mówiąc uwielbiam :D z pomidorkami, ogórkiem, rzodkiewką i może coś tam jeszcze dorzucę :D



Od razu chciałam pokazać Wam jak wygląda serek wiejski norweski.. nie wiem czy widzicie o co mi chodzi.. ale różni się on zdecydowanie smakiem i konsystencją od polskiego.. nie pływa w śmietance, jest bardziej zwarty i tak szczerze smakuje mi bardziej niż polski :D ale to tylko moja opinia :D

Dajcie znać czy chcielibyście częściej oglądać takie posty ? :D A może wolicie inną formę ? :D

22 komentarze:

  1. Chcemy, chcemy, bardzo chcemy czułam ,że jesteś moją jedzeniową bratnią duszą :) Mam dość liczenia makro i kcal teraz widzę, ze można jeść zdrowo i odżywczo i wcale nie koniecznie na siłę liczyć . Wiem ,że białko jest ważne, ale jak ja mam się męczyć, to chyba nie tędy droga. Dziękuję Ci Aduś za ten post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku strasznie się cieszę jak komuś się przydaje to co robię :D moim zdaniem teraz liczenie makro to przeżytek :d nie wyobrażam sobie abym całe życie potrafiła liczyć wszystko co do gramika :D będę robić częściej takie posty :D

      Usuń
  2. Same pyszności :) konsystencja serka zaskakująca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest inny niż polski :D zawsze myślałam że nasz jest dobry ale jak przerzuciłam się na norweski, tamten już mi tak nie smakuje :D jest bardziej gęsty taki inny ciężko opisać :D i nie jest taki słony :D

      Usuń
  3. jak najwięcej takich postów! inspirujesz mnie, mam w zeszycie przepisów Twoje posiłki (zwłaszcza zamienniki słodyczy) i już wiele razy mnie uratowały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci smakują :D takie słodkości można jeść bez wyrzutów :D

      Usuń
  4. Super, ja mam bardzo podobny gust kulinarny !:)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt żeby było zdrowe i nam smakowało :D

      Usuń
  5. Faktycznie nie żałujesz dzisiaj czosnku :P. i te Twoje zapiekane owsianki znowu mnie czarują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcinam czosnek aż mi się uszy trzęsą :D dziś zrobiłam zapas :D

      Usuń
  6. A powiedz mi czy liczysz dzienne zapotrzebowanie, czy robisz jadłospis na wyczucie.
    Zazdroszczę Ci, że umiesz jeść pełnowartościowe posiłki rano, ja zazwyczaj do 11 mam sklejony żołądek, ale nadrabiam wieczorami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś liczyłam wręcz obsesyjnie ale skończyłam z tym na dobre :D jem po prostu zdrowo :D stwierdzam że liczenie nie jest dla mnie :D odkąd skończyłam jestem szczęśliwsza :D A śniadanko to mój ulubiony posiłek dnia hihi :D nie wyobrażam sobie go nie zjeść:D:D

      Usuń
    2. to podobnie jak ja, też wyleczyłam się z obsesji liczenia kalorii - tylko ciężko mi zaakceptować przybywające kilogramy :)

      Usuń
    3. A może to mięśnie ? :D ja tak samo jak z liczenia oduczyłam się ciągłego ważenia :D już z 2 lub 3 miesiąc nie staje wogóle :D

      Usuń
  7. Swietne menu! Pyszne i zdrowe! I kto mowil ze trzeba jesc tylko salate by miec szczupla sylwetke!! Ja z checia bym czytala takie wpisy ;)) w Dani serek wiejski tez tak wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dania i Norwegia są bardzo podobne :D fajnie że mnie czytasz :D napewno będę wstawać więcej takich wpisów :D a zdrowe to nie tylko sałata.. to ogromna różnorodność i smak :D

      Usuń
  8. Chciałabym mieć tyle zapału do gotowania co Ty. Ja nie lubię w kuchni stać, więc zawsze wybieram szybkie przepisy. Szybkie, ale staram się, aby były zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz każdy jest dobry w czym innym ważne że wybierasz zdrowie :D i jesz zdrowo :D

      Usuń
  9. Robilam ciasto z fasoli, jest pyszne i stwierdzilam, ze na cieplo jest najlepsze. Super przepisy ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się udało i co najważniejsze smakowało :D zapraszam w takim razie po więcej inspiracji :D

      Usuń