piątek, 10 października 2014

Mój mały MIX zdjęciowy :D

Mam dla Was dzisiaj trochę zdjęć :D w tym tygodniu choroba mi nie odpuszcza.. katar, ból gardła i ogólne zmęczenie nie sprzyjają treningom.. a muszę się przyznać że w środę postanowiłam spróbować i jednak czułam że to nie był dobry pomysł.. dlatego postanowiłam że ten tydzień sobie już daruję :D
Wracając któregoś dnia z pracy zakupiłam kilka drobiazgów :D stwierdzam że powinnam jak najmniej sama wychodzić do sklepu bo zawsze kończy się to niekontrolowanymi zakupami :D no cóż każdy ma jakieś wady :D moją jest chyba zbieractwo :D dzisiaj jak co piątek poczyniłam również zakupy spożywcze (moje ulubione hihi). No ale pora na fotki :D


Dwa obrazki na ścianę :D nie mogłam się zdecydować i wyszło jak wyszło :D


Świecznik w gwiazdki :D mam manię na punkcie takich drobiazgów ale niestety za jakiś czas robiąc porządki pewnie już mi się znudzi i komuś sprezentuję :D tymczasem niech mi służy :D


Udało mi się dorwać taki słodki zaparzacz do herbaty :D taki o malutki czajniczek :D


Dwa ogromne kubki, troszkę jak miseczki z uchwytem :D zakupiłam dwie sztuki dla siebie i męża :D


Nie miałam takiego notatnika na różne przemyślenia, notatki czy przepisy a teraz już mam :D na zdjęciu tak tego nie widać ale jest śliczny :D


Chorując staram się nie zażywać żadnych gripexów, coldrexów czy innych specyfików. Przerzuciłam się na naturalne leki i metody :D jednak na ból gardła udało mi się znaleźć fajne tabletki bez cukru z naturalnych składników :D


Uwielbiam jak moje ciuchy długo pachną płynem do płukania a jeśli jeszcze pachną jak płyn wyżej to już w ogóle :D jak go powąchałam musiałam kupić :D Pisali że niby nowość w Norwegii ale myślę że w Polsce już dawno dostępny był :D


Dzisiejsze zakupy :D z dynią na czele :D czosnek to moje naturalne tabletki i zrobiłam ich zapas na najbliższy czas :D dodatkowo imbir który coraz częściej gości w mojej kuchni, pomarańcze, jabłka i malinki :D bogactwo witamin :D
Szykuje się produkcja masła na dniach :D


Dodatkowo nowość w mojej kuchni :D Żółta pasta curry :D nigdy nie próbowałam a uwielbiam takie smaki :D do kurczaka czy łososia pychotka:D bardzo dobry skład :D



Udało mi się kupić polskie herbatki :D znalazłam dwa świetnie zapowiadające się smaki i nie mogłam zdecydować się na jedną dlatego kupiłam obie :D Zapas herbat stale się powiększa :D dziś napewno wypróbuje obie :D


Moja herbaciana puszka :D tak wiem Nescafe :D haha :D trzymam w niej kilka herbat sypanych które rozpoczęłam już :D 


Mała kolekcja :D Pod spodem dam wam na zbliżeniu jaki mają skład :D wszystkie są pyszne bez wyjątku :D uwielbiam herbaty i kawy :D a herbaty głównie kojarzą mi się z jesienią :D bo nie wiem jak wy ale herbata jesienią smakuje mi lepiej niż np. w lecie :D










Deszczowo ale przynajmniej kolorowo :D


A w domku ciepełko :D piękny zapach świeczek z Ikei :D


Do tego pyszna kawunia :D Mój ulubiony ekspres kapsułkowy TASSIMO :D pyszna kawka i herbatka z niego wychodzi :D
Posiadam jeszcze jeden zwykły :D


I zdjęcie z ostatniej chwili.. jak przyszłam do domu przestało padać i zaczyna się rozpogadzać :D a wcześniej jak byłam na zewnątrz biło żabami :D
Tak to już jest na przekór :D


Znalazłam zaległą nieprzeczytaną gazetkę z Polski :D trzeba nadrobić zaległości :D


Nie wiem czy kiedykolwiek wam wspominałam ale poza gotowaniem, sportem i fotografią mój mąż zaszczepił we mnie zamiłowanie do komputerowych gadżetów :D wcześniej budowa komputera była dla mnie czarną magią teraz już wiem co i jak :D mój mąż sam sobie kompletuje sprzęt i lubimy razem "nawalać w gierki". 


To by było na tyle a tymczasem idę zrobić sobie pyszną kawkę w nowym kubku :D Tak patrzę teraz i dzisiaj bardzo jesienny i herbaciany post ;D jak wam już pisałam lubię jesień ale już czekam na zimę i na moje ukochane Święta :D  
Chciałabym poznać waszą opinię czy podobają się Wam takie MIXy zdjęciowe ? 


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak :D zielone, czerwone, ziołowe, owocowe.. herbaciany zawrót głowy :D mogłabym pić cały dzień :D a teraz w okresie jesiennym smakują najlepiej :D

      Usuń