środa, 29 października 2014

Listopad już na karku, kolejne wyzwanie od Klary :D i mini postanowienia :D

Ten miesiąc zleciał mi niemiłosiernie szybko.. dopiero co robiłam postanowienia październikowe a tu zbliża się kolejny miesiąc :D nie wiem jak wy ale mi ostatnimi czasy czas ucieka zdecydowanie za szybko dlatego warto cieszyć się każdym kolejnym dniem nie tylko tym lepszym ale i gorszym :D i łapać każdą chwilę..ale przede wszystkim znaleźć czas na zatrzymanie się na chwilę w tej codziennej pogoni.. najbliższe miesiące są według mnie wyśmienitą okazją do tego..
Powiem Wam że ja się cieszę że już listopad przed nami bo to oznacza że coraz bliżej Święta które uwielbiam i nie mogę się ich doczekać jak co roku :D
Ponadto w tym miesiącu przed nami kolejne Fit Foto Wyzwanie  od Różowej Klary. Zapowiada się mega ciekawie :D




U mnie już dynia Hallowenowa stoi i czeka aż dzieciaki zaczną pukać do drzwi po łakocie :D A u was już pewnie przygotowania na cmentarzach na 1 listopada? Tutaj nie ma takiego zwyczaju i powiem Wam że po tylu latach tutaj jakoś odzwyczaiłam się od tego..


Czy udało mi się zrealizować wszystkie postanowienia październikowe jakie sobie zaplanowałam?
Myślę że większe pół mogę spokojnie odhaczyć :D przede wszystkim odpoczęłam i wyciszyłam się :D a tego bardzo potrzebowałam :D
Zdecydowanie mniej czasu spędzałam na Facebooku i innych tego typu portalach..
Czy przestałam się przejmować drobnostkami? Myślę że w jakimś stopniu na pewno ale nadal nad tym pracuję :D nie jest idealnie ale kto powiedział że musi tak być :D

Ostatnio u mnie często już gości Świąteczna stacja radiowa RMF Fm :D skorzystałam kiedyś z rady jednej z Was przy gorszym dniu i powiem Wam że mi bardzo pomogło może przez to że uwielbiam ten czas :D


Czy planuję coś na listopad?
Na pewno chciałabym już powoli nastrajać się świątecznie :D pomyśleć o prezentach dla bliskich, bo według mnie lepiej zabrać się za to wcześniej :D


Odnośnie aktywności fizycznej chciałabym w końcu na dobre wprowadzić u siebie jogę :D kocham siłowy ale ostatnio zamarzyło mi się spróbować czegoś innego a joga sprawi że stanę się bardziej gibka i rozciągnięta a tego mi zdecydowanie brakuje :D



Ostatnio postanowiłam również że w końcu wezmę się za porządki w mojej garderobie i pożegnam się z za dużymi ubraniami a do tego chciałabym skompletować ją tak żeby zawierała jak najmniej rzeczy a była uniwersalna :D myślę że zabiorę się za to właśnie w listopadzie :D


Chciałabym również zacząć już myśleć nad przepisami świątecznymi :D nad zdrowymi ciastami, pierniczkami, pierogami i innymi typowymi świątecznymi przepisami które mogłabym "uzdrowić" :D

Nie planuję wiele bo pewnie czas zleci mi tak samo szybko jak w październiku :D w sumie tak skrycie właśnie o tym marzę :D żeby już był grudzień :D
A wy już planujecie coś na listopad? :D



4 komentarze:

  1. Mam plan w tym roku zrobić pierwszy raz pierniki. Strasznie nie lubię początku listopada, choć nie mogę się już doczekać bo będzie bliżej do grudnia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w tym roku pierwszy raz mam taki plan :D jeszcze nigdy nie robiłam :D

      Usuń
  2. też już odliczam do świąt!!!!! :) < 3

    OdpowiedzUsuń