poniedziałek, 13 października 2014

Korzenne babeczki owsiano-kokosowe :D

Mój jutrzejszy prowiant do pracy gotowy :D pachnie w całym domu aż mam ochotę zjeść je jeszcze dziś ale jakoś się powstrzymam :D tymczasem popijam pyszną herbatkę PUKKA :D ostatnio moje ulubione :D Muffinki świetnie nadają się jako posiłek na wynos do pracy, szkoły czy na uczelnie :D są zdrowe i pyszne :D i nie ma problemu z ich jedzeniem a dostarczają wszystkich składników odżywczych :D



PIERNIKOWE MUFFINKI  OWSIANO-KOKOSOWE 
Składniki:

  • 30 g zmielonych płatków owsianych
  • 2 łyżki mąki kokosowej około 20-30 g
  • jeśli używacie odżywki możecie dodać :D jeśli nie pomińcie
  • 50 serka twarogowego lub bardzo gęstego jogurtu np. grecki
  • 3 białka jaj
  • duża łyżka musu z jabłek
  • 1/3 łyżeczki proszku i sody
  • słodzidło jakie używacie
  • przyprawy: cynamon, kardamon, goździki, imbir, gałka muszkatołowa lub po prostu jeśli macie przyprawa do piernika
Wykonanie:
W misce mieszamy suche składniki. W drugiej mokre :D Następnie dodajemy suche do mokrych.. przekładamy do foremek i pieczemy w 200 st. przez około 30 min :D





SMACZNEGO!!!

4 komentarze:

  1. Kurde, ale to pysznie wygląda :D tak ogólnie to świetny blog :D zaczytałam się w nim ostatnio i powiem szczerze wiele próbuję z tego ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo miło mi to słyszeć :D naprawdę :D:D:D zapraszam w takim razie częściej :D

      Usuń
  2. Kurcze czy ty tylko tyle zjadasz na drugie sniadanie w pracy? Ja zjadam wiecej a i tak czuję że powinnam jeszcze wiecej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wierz mi że czułam się pełna po takich babeczkach :D Jem co 3 godziny i taka ilość mi w zupełności wystarcza :D a jeśli nie czuje się super pełna wcinam jeszcze jabłko :D

      Usuń