środa, 8 października 2014

Kakaowo- kawowe brownie fasolowe z bananem:D

Kiedyś raz spróbowałam wypieków z fasolą i coś chyba wtedy poszło nie tak bo po prostu mi to nie smakowało.. dzisiaj postanowiłam się znów z nią zmierzyć.. i wychodziłam z założenia że albo się z nią polubię w końcu albo znienawidzę..
I na chwilę obecną mogę powiedzieć że dzisiejszy wypiek jest zdecydowanie bardziej udany niż poprzedni :D Brownie jak to brownie jest wilgotne, dodatek kawy dał ciekawy posmak i co najważniejsze nie czuje w nim fasoli :D


JEDNOPORCJOWE KAKAOWO- KAWOWE BROWNIE FASOLOWE Z BANANEM
Składniki:
  • 150 g ciemnej fasoli, ja użyłam z puszki, dobrze opłukałam i odsączyłam
  • pół dojrzałego banana
  • 1 łyżka kakao
  • łyżka mąki kokosowej ( jeśli nie dodajecie odżywki, którą ja użyłam dodajcie dwie łyżki i aromat waniliowy lub ziarenka wanilii)
  • słodzidło wedle uznania, po prostu spróbujcie surowej masy
  • 1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej lub więcej jeśli lubicie
  • cynamon
  • 1 lub 2 łyżki serka twarogowego w zależności od konsystencji
  • 1 białko 
  • 1/3 łyżeczki sody i proszku do pieczenia
Wykonanie:
Wszystkie składniki zblendować razem i wyłożyć do foremki. Piec w piekarniku nagrzanym do 200 st około 30-40 min. Najlepiej sprawdzić patyczkiem :D przed podaniem ostudzić :D






SMACZNEGO!!!!
Dla tych co prosili :D Wartości są oczywiście przybliżone i nie ma wliczonej mąki kokosowej :D

4 komentarze:

  1. Ja też kiedyś próbowałam fasolowo-bananowego wypieku i kurczę no czułam tę fasolę:/ i teraz mam stracha :P. ale fajne te Twoje kulinarne eksperymenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się jej bałam dlatego wogóle nic z nią nie robiłam ale powiem ci że dodatek banana jest strzałem w dziesiątkę :D

      Usuń
  2. czy ty jesz wszystko na dworze czy specjalnie wynosisz do zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki realistyczny malunek 3D w domu na ścianie :D

      Usuń