piątek, 24 października 2014

Jednoporcjowe śniadaniowe brownie cukiniowe :D

Dzisiejsze śniadanko zapieczone jak zwykle świetnie sprawdzi się również jako zdrowy deser :D nie wymaga dużo czasu i jest pyszne :D Właśnie zjadłam i dzięki przyprawom korzennym (tak tak wiem znów ich użyłam) jest mi mega ciepło. A patrząc za okno wnioskuję że każdy sposób na rozgrzanie będzie dzisiaj dobry.. Zapraszam na śniadanko :D


OWSIANO- CUKINIOWE BROWNIE Z NUTKĄ PIERNIKA I POMARAŃCZY PODANE Z MASŁEM ORZECHOWYM I GORZKĄ CZEKOLADĄ 
Składniki:

  • 50-60 g mielonych płatków owsianych
  • wiórki kokosowe 2 lub 3 łyżki
  • łyżka kakao
  • słodzidło
  • 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia i sody
  • jeśli używacie odżywki możecie dodać
  • przyprawy korzenne u mnie cynamon, kardamon i goździki
  • 1/3 dużej cukinii startej na dużych oczkach
  • 2 małe białka lub jedno małe jajko
  • łyżka serka twarogowego lub gęstego jogurtu 
  • sok wyciśnięty z połowy pomarańczy
  • na wierzch kilka plasterków banana  i dobra gorzka czekolada
  • opcjonalnie ziarenka wanilii
  • do podania masło orzechowe (koniecznie!! :D)
Wykonanie:
Suche składniki mieszamy razem w misce. W drugiej łączymy mokre. Następnie łączymy zawartości obu misek. Przekładamy do naczynka do zapiekania, na wierzchu układamy plasterki banana i gorzką czekoladę. Wkładamy do nagrzanego piekarnika do 200 st i pieczemy minimum 30 min. Podajemy z masełkiem orzechowym ponieważ według mnie świetnie podkręca smak :D









SMACZNEGO!!!!

4 komentarze: