czwartek, 2 października 2014

Dwa nowe wyzwania październikowe od @RóżowaKlara i @nebeskaa :D

W tym miesiącu szykują się dwa nowe wyzwania :D zaplanowałam sobie że podejmę się obu zobaczymy co czas pokaże i czy sprostam wyzwaniu :D
Wybrałam te dwa ponieważ oba zapowiadają się świetnie a ja nie potrafię się nigdy zdecydować :D
Przede wszystkim wybrałam je ze względu na to że lubię pisać, lubię wyzwania i oba pomagają nam w pewnym sensie coś dla siebie zrobić, popracować nad własną osobą :D



Wyzwanie Klary polega składa się z pięciu tematów :D po jednym na każdy tydzień października :D to jak rozwiniemy dany temat zależy wyłącznie od nas samych, Klara pozostawiła nam wolny wybór co do formy posta i treści :D Fajne jest to że na dany temat mamy aż tydzień co jest świetnym rozwiązaniem jeśli ktoś ma dużo innych obowiązków i zajęć ;D
Jeśli ktoś jest zainteresowany wzięciem udziału po więcej szczegółów zapraszam tutaj :D



Nebeskaa natomiast stworzyła wyzwanie z zadaniem na każdy dzień osobno ;D głównym przesłaniem tej akcji jest znalezienie czasu i zrobienie czegoś tylko dla siebie :D poświęcenie choć chwilki na jakąś przyjemność :D bardzo mi się to podoba bo często zapominamy o sobie :D robimy coś dla innych a dla nas samych brakuje już czasu :D tutaj znajdziecie więcej szczegółów :D

Ten miesiąc zapowiada się bardzo ciekawie, takie wyzwania mogą być jednocześnie świetną zabawą, możliwością poznania innych ciekawych ludzi i przede wszystkim zrobienia czegoś dla siebie ;D
Zobaczymy jak to będzie wyglądać :D czy uda mi się pogodzić oba ale jestem dobrej myśli :D

2 komentarze: