wtorek, 7 października 2014

Co mnie motywuje do ćwiczeń i zdrowego odżywiania ?

Ostatnio siadłam i próbowałam ustalić co tak naprawdę mnie motywuje do działania?
I wiecie co.. tak naprawdę chyba nie ma takiej rzeczy.. w sumie trochę to u mnie zagmatwane.. wychodzę z założenia że po co mam się motywować do czegoś co sprawia mi przyjemność..? :D 
Ale jeśli miałabym coś wybrać to największym moim motywatorem na chwilę obecną są moje stare zdjęcia i obecny wygląd:D Nie tyle motywatorem co przestrogą.. aby nie zapomnieć o tym co było, jak wyglądałam i jak się czułam nie tyle fizycznie co psychicznie.. Lubię patrzeć na stare zdjęcia i na obecne odbicie w lustrze, patrzeć jak moje ciało się zmieniło i zmienia się nadal :D 













Czy zmuszam się do aktywności fizycznej?? Oczywiście że nie.. kiedyś owszem.. ale teraz dałam sobie z tym spokój.. i jeśli nie mam ochoty to nie robię kompletnie nic.. tak moi drodzy jestem tylko człowiekiem.. nie ćwiczę codziennie jak niektórzy myślą :D Obecnie od ponad 2 miesięcy moja aktywność fizyczna to 3 dni w tygodniu :D i tyle :D Postanowiłam że nie będę patrzeć na treningi jak na przymus tylko sposób na życie, na odreagowanie.. jeśli czuję że to nie jest mój dzień okey odpuszczam.. 
Wiecie że wykonuję trening siłowy.. jak jest u mnie z ciężarem? Czy robię progres jak jest to przewidziane? Może po tym co napisze komuś wyda się to dziwne.. ale nie mam parcia że muszę brać do MC 50 czy więcej kilo, lub jeśli na Facebooku zobaczę że ktoś bierze na biceps 20 kg to ja muszę zaraz zrobić to samo.. dałam sobie z tym spokój.. kiedyś robiłam to co inni, to nic że boli tak ma być.. głupota jak dla mnie.. każdy ma inne możliwości.. Odkąd wykonuję trening nie patrząc na innych mam na niego większą ochotę i przystępuję do niego z przyjemnością :D
Czy żałuję tego jak jem i czy muszę się do tego zmuszać? Czy potrzebuję motywacji? 
Może się powtórzę ale takie jedzenie jest dla mnie o wiele lepsze niż kiedyś, ma smak, a do tego wiem że wpływa korzystnie na mój organizm :D Po co mam się do niego motywować skoro przychodzi mi to bez żadnych problemów.. na dzień dzisiejszy tak weszło mi to w krew że teraz przestawienie się na niezdrowe jedzenie byłoby wyzwaniem.. :D 
Podsumowując.. zdjęcia i profile motywujące na Internecie nie są dla mnie :D nie szukam inspiracji w sylwetkach innych pięknych kobiet, bo wiem że nigdy nie będę tak wyglądać :D podoba mi się jak jest :D 

6 komentarzy:

  1. bardzo motywujące :) dobrze, że to lubisz, ja nie wyobrażam sobie kanapowego trybu życia, ruch nigdy nie był dla mnie trudny, ale pokonywanie kolejnych barier, wyzwania i to jak stajemy się mocniejsi - to niesamowita motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz również nie wyobrażam sobie sytuacji że rzucam to wszystko i kończę z aktywnością :D

      Usuń
  2. bardzo motywujący wpis! świetnie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D wszytkie wyglądamy super :D

      Usuń
  3. Przed wygladalas super i teraz tez :), zdrowe nawyki sa super, ale dobre zdanie o sobie, bez wzgledu na rozmiar, tez :), motywujacy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze podziwiałam ludzi którzy akceptowali siebie w 100 % bez względu na wygląd :D teraz sama już jestem na takim etapie że dużo łatwiej mi to przychodzi :D

      Usuń