piątek, 3 października 2014

Ciastko owsiano-kakaowe z brzoskwiniami i gorzką czekoladą :D

Bardzo szybkie zdrowe ciastko jeśli najdzie was ochota na coś pysznego :D
U mnie dziś wpadło na obiad z racji tego że trening dzisiejszy odbył się po śniadaniu :D po treningu miałam mięsko więc uznałam że teraz pora na odrobinę słodkości :D oczywiście zdrowych :D
Koniecznie spróbujcie jest pyszne i na pewno jeszcze zrobię nie raz ale może z innymi owocami pokombinuje :D



ZDROWE CIASTKO OWSIANO-KAKAOWE Z BRZOSKWINIĄ I GORZKĄ CZEKOLADĄ
Składniki:

  • 50-60 g mąki owsianej lub zmielonych płatków owsianych :D
  • 3 białka jaj
  • 1 łyżka wiórków kokosowych
  • szczypta proszku
  • 100 g serka twarogowego
  • brzoskwinia
  • łyżeczka kakao
  • cynamon
  • słodzidło wedle upodobań
  • pół kostki gorzkiej czekolady
Wykonanie:
Wszystkie składniki mieszamy razem, brzoskwinie kroimy w kostkę dodajemy do masy, na wierzchu układamy pokruszoną gorzką czekoladę :D wkładamy do piekarnika nagrzanego do 200 st. i pieczemy ok. 30 min. Może dłużej w zależności od piekarnika :D i gotowe :D ja dodałam sobie jeszcze do tego jogurt grecki na wierzch, możecie równie dobrze dać masło orzechowe lub coś innego :D








SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz