niedziela, 26 października 2014

Bananowo-dyniowe ciastko gryczane z cynamonem :D

Pomysł na coś zdrowego i słodkiego a przede wszystkim szybkiego :D
Było pyszne i śmiało możecie zajadać się takimi smakołykami nawet codziennie :D
Ja sama tak robię :D U mnie na ogól w ciągu dnia 2 lub 3 posiłki są na słodko i co? Czy widzę żeby to mi szkodziło?  Nie :D a poza tym nie mam ochoty na żadne śmieciowe słodycze, ciastka czy batony ze sklepu :D Wolę poświęcić chwilkę i zrobić sobie coś równie dobrego ale nieporównywalnie zdrowszego :D


BANANOWO- DYNIOWY MUGCAKE GRYCZANY Z CYNAMONEM 
Składniki:

  • 30 g mąki gryczanej
  • 1 łyżka mielonego siemienia lnianego
  • cynamon
  • 1 łyżka wiórków kokosowych
  • słodzidło
  • jeśli chcecie użyjcie odżywki ale nie jest konieczna
  • 2 białka
  • 1 lub 2 łyżki pure z dyni
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • pół dojrzałego banana
  • 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
Wykonanie:
Wszystkie składniki mieszamy razem bardzo dobrze, wcześniej rozgniatamy banana. Przekładamy do kubka lub miseczki i wkładamy do mikrofalówki na około 3 minuty na pełną moc :D po tym czasie możemy zajadać się pysznym ciastkiem :D ja zjadłam z jogurtem waniliowym (jogurt+odżywka waniliowa) posypane dodatkowo cynamonem :D Wy możecie zjeść z czym chcecie :D z masłem orzechowym, owocami lub gorzką czekoladą :D wybór należy do Was :D




SMACZNEGO!!!

6 komentarzy: